המעצור בנשק הציל את חייה של תושבת ראשל"צ

על פי כתב אישום שהוגש נגד אהרון כלף, 21, וקטין נוסף בן 16, השניים קיבלו כסף כדי לפגוע באישה. הם הגיעו לביתה, ושלפו אקדח, אך בשל מעצור המשימה לא צלחה והם נמלטו מהמקום. הפרקליטות: "סכנה לציבור"
מעיין לביא |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום נגד אהרון כלף, בן 21 ונער בן 16 בגין קשירת קשר לפשע, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק. כלף גם מואשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה.

על פי כתב האישום, הנאשמים קשרו קשר עם אחר או אחרים לגרום לחבלה באישה בראשון לציון, כאשר כלף היה אמור לירות לעברה בעוד הנער יוותר ברכב, יאבטח את המקום ויודיע על הגעת האישה.

תמורת מעשים אלו, קיבל הנער 7,000 שקלים. הנאשמים קיבלו רכב ובשלב מסוים, הונחה תחת לוחית הרישוי של הרכב לוחית רישוי של רכב אחר. השניים הצטיידו באקדח ובכפפות. בשלהי חודש אוקטובר, הגיעו הנאשמים ברכב לצומת רחובות הסמוכים למקום מגוריה של אובייקט החיסול בראשון לציון והחנו את הרכב. אז, יצאו הנאשמים מהרכב וסרקו את הרחובות הסמוכים לביתה ולאחר מכן עזבו את הצומת.

למחר בשעות הבוקר, הגיעו הנאשמים ברכב לצומת והחנו את הרכב. אישה ששכרה יחידת דיור בביתה של האישה, יצאה מהבית. משהבחינו הנאשמים בה יצא כלף מהרכב כשהוא עוטה לראשו ברדס, כפפות בידיו והחזיק את האקדח והחל בריצה לעברה בהגיעו בסמוך לדלת ביתה של האישה, דרך את הנשק בפעם הראשונה והמשיך להתקדם לעברה בעודו צועק את שמה של האישה השניה, נעמד מולה, הושיט את האקדח לעברה, דרך אותו בשנית וניסה לירות לעברה, אך בשל סיבה שאינה ידועה לא נפלט כדור. כלף דרך את האקדח בפעם השלישית ונמלט מן המקום. כשהגיע לרכב שעמד בצומת, הכניס את האקדח לחלק הקדמי של מכנסיו, התיישב במושב הנהג ונמלט יחד עם הקטין ברכב.

בבקשת המעצר נכתב על ידי הפרקליטות: "מסוכנותם של המשיבים נלמדת מכך שהם ביצעו את המעשים תוך תכנון מוקדם יחד עם אחרים. ביום האירוע, הגיעו המשיבים בשעות הבוקר לשכונת המגורים, ארבו במקום כשהם מצוידים בנשק ועם יציאתה של ג.ג. מהבית הוציאו את תוכניתם לפועל. מסוכנותם של המשיבים אף מתעצמת וזאת נוכח ניסיון הירי בעיבורה של עיר שיש בו כדי לסכן את הציבור וכבר היו דברים מעולם, שעוברי אורח תמימים נקלעו לקו האש".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות