נגד משמעת הורשע בהטרדות מיניות: "מה את עושה במג"ב? את צריכה לדגמן"

עוזי כהן, שוטר במשמר הגבול בדרגת רב סמל, הורשע בביהמ"ש השלום בירושלים בטרדה מינית ובהתנכלות. על פי הכרעת הדין הוא שלח והציע הצעות מיניות במשך מספר חודשים לשוטרת שהצטרפת ליחידה
דניאל בן חמו |
כתב הודעות מטרידות. אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בירושלים, ג'ויה סקפה שפירא, הרשיעה את עוזי כהן, שוטר מג"ב בדרגת רב סמל, נגד משמעת, בגין הטרדה מינית והתנכלות. כהן שלח והציע הצעות מיניות במשך מספר חודשים לשוטרת שהצטרפה ליחידה.

על פי כתב האישום, שרת הנאשם בתפקיד נגד משמעת, במסגרת זו היה אחראי על כל נושא המשמעת בפלוגה. במהלך חודש דצמבר 2017 הצטרפה המתלוננת ליחידה. הנאשם פגש בה, לקח אותה הצידה ושאל "מה את עושה במג"ב, את צריכה לדגמן". באותו ערב שלח הנאשם למתלוננת הודעה ובה כתב כי היא מזכירה לו את ה"אקסית" שלו שהיתה "טובה במיטה" והוא תהה איך המתלוננת "במיטה".

במשך החודשים לאחר מכן, כך על פי הרשעתו, המשיך הנאשם לפנות למתלוננת באמצעות הודעות ופנים מול פנים בהצעות בעלות אופי מיני, חרף העובדה שהבהירה לו כי אינה מעוניינת בהצעותיו.

השופטת ג'ויה סקפה שפירא, קיבלה את גרסת המתלוננת כמהימנה וקבעה כי: "המתלוננת תיארה בצורה רהוטה, בטוחה ושוטפת את מעשיו של הנאשם, הסבירה בצורה פשוטה את התלות שלה בו באותה עת, בשל כך שהיה גורם פיקודי שיכול היה להשפיע באופן משמעותי על תנאי השירות שלה… למתלוננת לא היה מניע להעליל על הנאשם, נהפוך הוא… המתלוננת, שלא רצתה להתלונן על הנאשם, חשפה את הדברים בפני בן זוגה דאז והוא חשף את ההתכתבויות שנשלחו אליו על ידי המתלוננת לפני מפקד היחידה וכך הן נתגלו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות