אישום: עצורים שפכו מים רותחים על עצור אחר בכלא ניצן

3 עצורים, בשנות ה-20 לחייהם, נאשמים כי תקפו ואיימו על חברם לאגף ואמרו לו: "אנחנו נהרוג אותך, אנחנו משפחת פשע". הפרקליטות: "מסוכנות מהמעשים האלימים והאכזריים ומחומרת הפגיעה שנגרמה למתלונן"
אייל חן |
משפחת חרירי - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט מחוזי מרכז, הוגש כתב אישום חמור נגד 3 עצורים בכלא ניצן ברמלה, בשנות ה-20 לחייהם, שתקפו עצור אחר ושפכו עליו מים רותחים שגרמו לו 18 אחוזי כוויות. כתב אישום מייחס להם ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה בכוונה מחמירה בצוותא ואיומים.

על פי כתב האישום, העצורים שהיו מסוכסכים עם עצור אחר קשרו קשר לפגוע בו באמצעות שפיכת סיר עם שמן רותח על גופו וכן איימו עליו באומרם: ״אנחנו נהרוג אותך, אנחנו משפחת פשע״. בנוסף נטען כי אמרו לו שיצא מהאגף אחרת הם ידקרו אותו.

בעקבות הסכסוך, כשבועיים לאחר מכן נערכה סולחה בין הנאשמים למתלונן. ולפני משפר שבועות קרא אחד הנאשמים למתלונן להיכנס לאחד התאים בבית המעצר באומרו שנאשם אחר מעוניין לשוחח איתו. באותה העת שהו בתא הנאשמים.

המתלונן נכנס לתא והתיישב בסמוך לאחד הנאשמים וזה אמר לו כי הביא אותו על מנת לשרוף אותו ובשלב זה אחז נאשם אחר בסיר עם מים רותחים ושפך את תכולתו על פניו של המתלונן. הנאשם השלישי עמד באותה העת בפתח התא. בשל פגיעת המים הרותחים, המתלונן נפל ארצה והנאשם היכה בו באמצעות כיסא פלסטיק בחלקו האחורי של ראשו של המתלונן ואחר בעט בו ברגליו ובגבו, בעודו שכוב על הקרקע. המתלונן קם ונמלט מהתא וכתוצאה ממעשיהם של המשיבים נגרמו למתלונן כוויות ב־18% מגופו, בין היתר בראשו, בבטנו, בחזהו ובגפיו העליונות.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "מעשיהם של המשיבים מקימים חזקה כי קיים יסוד סביר לחשש שהמשיבים יסכנו את בטחונו של אדם או של הציבור. מסוכנותם של המשיבים נלמדת מאופי המעשים האלימים והאכזריים, מהתכנון המוקדם של ביצוע העבירה, מביצועה בזמן שהם עצורים בבית מעצר בגין אירועים שונים ואחרים ומחומרת הפגיעה שנגרמה למתלונן. המשיבים לא בחלו באמצעים והשתמשו בכלים שעמדו לרשותם בבית המעצר על מנת לפגוע במתלונן".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות