עד המדינה מפרשת הברנוער נעצר; החשד: סחיטה באיומים

זאור חנקשייב נעצר בחשד שסחט צעיר בן 20 כי יפיץ תמונות אינטימיות שלו ויגלה את נטייתו המינית אם לא ישלם לו כסף. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-3 ימים. סנגורו: "מעשה קונדס, התיק מסמל טמטום ולא מעבר"
דניאל בן חמו |
זאור חנקשייב בר נוער רצח
זאור חנקשייב בדיון קודם בביהמ"ש, יוני 2020. צילום: פלאש 90

זאור חנקשייב, עד המדינה מפרשת הבר נוער, ששינה את שמו לזיו חן, חזר להסתבך. הפעם חנקשייב נעצר בחשד לסחיטה באיומים של צעיר בן 20, שלאחר היכרות ביניהם איים עליו כי יפיץ תמונות אינטימיות שלו.

בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים. "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו, וזאת בעוצמה גבוהה ביותר", נכתב בהחלטת בית המשפט.

ביום חמישי בערב התקבלה במשטרה תלונתו של צעיר כבן 20 בה סיפר כי נסחט ע"י גבר אחר אותו הכיר באמצעות אפליקציית היכרויות ובהמשך נפגש עימו.

על פי החשד, צילם חנקשייב את המתלונן באירוע אינטימי, זאת ללא הסכמתו וללא ידיעתו לאחר מכן סחט אותו בכך שאיים עליו כי אם לא יעביר לו כסף ודברי ערך נוספים, יפרסם את הסרטון ודבר נטייתו המינית יתברר לכלל.

על אף תחנוניו של המתלונן כי אין לו כסף לשלם, וכי ככל ויתפרסם הסרטון הוא ישלח יד בנפשו, לא שעה החשוד לתחינותיו והמשיך לסחוט אותו.

לאחר התלונה חנקשייב-חן נעצר והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו. הסניגור טען בבית המשפט כי חנקשייב עשה זאת כ"מעשה קונדס מתוך טיפשות".

"מדובר", אמר הסנגור, "בתיק שהוא מסמל טמטום ולא דבר מעבר לכך. יש מערכת יחסים בהסכמה שהתקיימה בין החשוד למתלונן. עוד ביום שישי בחקירתו של החשוד ובדיון הוא מסר שהוא התעצבן על המתלונן כי הוא התייחס אליו בצורה לא נאותה ולכן כמעשה קונדס של טיפשות הוא שלח לו את הטקסט הזה".

הסניגור, שביקש לשחרר את חנקשייב, הוסיף: "הטלפון ממילא נמצא אצל המשטרה. מדובר בתיק שאין בו סחיטה, אלא ניסיון לכל היותר. אני לא מקל ראש אך יש טמטום יותר מאשר כוונה. אני אבקש לשחרר את החשוד בתנאים, כולל איסור שימוש באינטרנט ובטלפון. אין מחלוקת כי קיים סרטון, המשטרה מבקשת למנוע את הפצת הסרטון, אני יכול לסייע למשטרה לפתוח את הטלפון על מנת למחוק את הסרטון, ולצורך זה בלבד".

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, אופיר כתבי-ריבלין, האריכה את מעצרו של חנקשייב בשלושה ימים תוך שהיא מציינת: "עיינתי בחומר החקירה ואני סבורה כי קם חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו, וזאת בעוצמה גבוהה ביותר. העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילות מעצר מסוג מסוכנות, אשר מתעצמת נוכח עברו הפלילי המכביד בגינו ריצה עונשי מאסר ממושכים מאחורי סורג ובריח".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת אופיר כתבי-ריבלין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות