אוהדי בית"ר י-ם שנעצרו בחשד להפרת סדר – יורחקו מהמגרשים

העסקה של בעלי הקבוצה עם המשקיעים מאיחוד האמירויות הובילה לתסיסה בקרב האוהדים. 4 חשודים בהפרות סדר באצטדיון בית וגן הורחקו בהוראת בית המשפט ממשחקים ומאימונים עד לחודש יוני 2021
דניאל בן חמו |
אלימות בין אוהדי בית"ר, דצמבר 2020. צילום: פלאש 90
אלימות בין אוהדי בית"ר, דצמבר 2020. צילום: פלאש 90

משחקי הכדורגל משוחקים בישראל רק ללא קהל, אבל עדיין העסקה שעשה הבעלים של בית"ר ירושלים עם המשקיעים מאיחוד האמירויות גרמה לתסיסה אצל חלק מאוהדי הקבוצה. בסוף השבוע האחרון החלו הפרות סדר באצטדיון בית וגן במסגרתו נעצרו ארבעה חשודים שהיו מעורבים בתגרה. במהלך דיון שנערך בבית המשפט השלום בירושלים, לבקשת נציג המשטרה בהסתמך על "חוק איסור אלימות בספורט" הם הורחקו לא רק ממגרשי הכדורגל אלא גם ממגרשי האימונים עד לחודש יוני הקרוב.

ביום ששי האחרון, במהלך אימון שנערך במתחם "בית וגן", שם נערכה המשטרה בכוחות גלויים וסמויים, מאות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו למתחם האימונים כדי להפגין בעד ונגד עסקת חמד בן ח'ליפה, השייח' מהאמירויות שהפך לבעלים של הקבוצה לצד משה חוגג.

האימון התנהל באווירה טובה בתחילתו, כשרוב האוהדים עודדו וצעקו בשמו של משה חוגג, ח'ליפה ועלי מוחמד. אולם בשלב מסויים, האווירה התלהטה לאחר שחברי "לה פמיליה" נכנסו לגוש המעודד והחלו עימותים אלימים בין האוהדים, שהופסקו רק בעקבות הכוחות המתוגברים של המשטרה שנכחו במקום.

התגרה בין שני מחנות האוהדים החלה לאחר שמי מהחשודים קרא לחבריו- "בואו נלך ניכנס בהם מתאים לי מכות על הזין שלי המשטרה", ולאחר מכן ניגשו החשודים אל אוהדי הקבוצה אחרים אז לקחו את כלי העידוד שברשותם והחלה תגרה. החשודים נעצרו במקום והועברו לחקירה וכאמור אתמול בית המשפט בירושלים הרחיק אותם עד חודש יוני.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות