המשטרה מחפשת: חשוד שהחזיק נשק

בצעד חריג פונה המשטרה לעזרת הציבור באיתור יוסף סאלם, תושב נצרת, החשוד במעורבות בירי ובהחזקה של רובה M-16 שנתפס על ידה עם כדור בקנה ושוויו מוערך ב-100 אלף שקלים. החשוד נמלט מביתו ומתבצעות פעולות לאיתורו
אייל חן |
יוסף סאלם, החשוד המבוקש מנצרת. צילום באדיבות משטרת ישראל

נלחמים בהחזקת הנשק במגזר הערבי: המשטרה פנתה בצעד די נדיר לעזרת הציבור באיתור יוסף סאלם, תושב נצרת, החשוד במעורבות בירי והחזקה של רובה M-16 עם כדור בקנה. השוטרים שהוזעקו לשכונת מגוריו בעקבות קטטה, תפסו את האמל"ח אך החשוד נמלט.

המשטרה תפסה לאחרונה רובה M16 עם כדור בקנה, בשווי של כ- 100 אלף שקלים ששימש לירי באוויר במהלך קטטה בנצרת. הרובה נתפס עם כדור בקנה ויחד איתו נמצאו מספר רב של מחסניות. הנשק נתפס במהלך חיפוש שבוצע בבית בשכונת ביר אל אל אמיר בנצרת מיד לאחר הירי.

המשטרה הוזעקה לשכונה בעקבות דיווח על קטטה שבמהלכה נורו יריות באוויר. גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח קל במהלך הקטטה. תוך זמן קצר שוטרי משטרת ישראל פשטו על מתחם בתים בשכונה, ובמהלך החיפוש נתפס רובה M16 בשווי של כ-100 אלף שקל ואיתו מחסניות רבות.

אמל"ח שנתפס בנצרת, צילום: משטרת ישראל

החשוד בהחזקת הנשק ובירי- יוסף סאלם, תושב נצרת, נמלט מהמקום ונמצא במנוסה. בשלב זה מבוצעות פעולות חקירה לאיתורו. כעת המשטרה מבקשת מכל היודע פרטים על החשוד, מקום הימצאו או כל פרט אחר שיש בו כדי לסייע למשטרה לאתר את החשוד מתבקש להתקשר למוקד ה- 100 של משטרת ישראל.

בתוך כך, בעקבות סכסוך המשפחות בכפר כאבול האוירה עדיין מתוחה. כל יום שעובר בכפר ללא ירי נושמים במשטרה לרווחה. במטרה למנוע את הסלמת הסכסוך בין שתי המשפחות, המשטרה מנסה למצוא כלי נשק. בפשיטה שנערכה על מתחם בתים בכפר נתפסו במקום שני רובים מסוג קרלו. שני חשודים, תושבי הכפר, בתחילת שנות ה-30 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה במשטרה. היום הם יובאו לבית משפט לדיון בהארכת מעצרם.

מתחילת השנה בכפר כאבול לבדו, שוטרי משטרת ישראל תפסו 13 נשקים 7 אקדחים ו-6 רובים ועוד אמצעי לחימה. ברחבי כל מחוז צפון – נתפסו מתחילת השנה 420 רובים ואקדחים ו-264 חשודים נעצרו בגין כך והוגשו נגדם כתבי אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות