האכיפה בכבישים: 3,200 דוחות במהלך סופ"ש

במסגרת פעילות אכיפה שביצעה המשטרה נתפסו כ-900 נהגים שנסעו במהירות מופרזת, 500 דוחות חולקו על שימש בנייד במהלך נסיעהטכ-150 קנסות לרוכבי הדו-גלגלי
מעיין לביא |
האכיפה בכבישים בסוף השבוע. צילום: דוברות המשטרה

אגף התנועה של משטרת ישראל ממשיך בפעילות אכיפה ממוקדמת בדגש לכבישים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים, בהתאם למיפוי שמתבצע במחלקת המחקר של המשטרה. במסגרת פעילות המשטרה, במהלך סוף השבוע חולקו 3,200 דוחות.

לפי המשטרה, פעילות האכיפה מתבצעת באמצעות מודלי אכיפה ומגוון אמצעים טכנולוגים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.

במהלך הפעילות נתפסו כ-900 נהגים שנסעו במהירות מעל המותר, הם זומנו לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם. במשטרה מקפידים לאכוף גם את השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה. במיקוד האכיפה נגד עבירות היסח הדעת נרשמו כ-500 דו"חות בגין השימוש בנייד.

השימוש באמצעים טכנולוגים תוך אכיפה יצירתית הביא לתיעוד של כ-300 נהגים בזמן ביצוע עבירות תנועה, באמצעות מצלמות סטילס ומצלמות טקטיות.

במהלך סוף השבוע נרשמו כ-150 דוחות נרשמו לנהגי הרכב הכבד שביצעו עבירות תנועה וליקוי בטיחות ותקינות. באכיפה נגד עבירות רוכבי הדו"ג נרשמו כ-150 דוחות. 16 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול או תחת השפעת סמים, רכבם הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה נפסל לתקופה דומה.

מנתוני המשטרה עולה כי במהלך הפעילות נפסל למשך 30 ימים רישיון הנהיגה של 75 נהגים שביצעו עבירות חמורות. בנוסף, 43 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים במגרש האחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות