הבן נעצר בחשד לרצח אימו – ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-6 ימים

צעיר בן 21 חשוד כי רצח בליל שבת את אימו בת ה-51 ברחובות. המשטרה הוזעקה על ידי השכנים ששמעו צעקות מחדר האמבטיה. הבן נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, במשטרה טוענים: "הרצח תוכנן זמן רב מראש"
נעמה כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

טרגדיה ברחובות. צעיר בן 21, חשוד כי רצח בליל שבת, את אימו בת ה-51, בשכונות רחובות החדשה. גופתה של האם נתגלתה על ידי המשטרה שהוזעקה בשל צעקות שנשמעו בדירה בחדר האמבטיה. במוצאי שבת שופט בית המשפט השלום בראשון לציון, דב גוטליב, האריך את מעצרו של הצעיר שהחל לבכות בתחילת הדיון בשישה ימים והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. המשטרה טוענים כי "הרצח הזה תוכנן זמן רב מראש".

ביום שישי בערב, נשמעו צרחות של אישה בבנין מגורים, ברחוב יצחק בנארי ברחובות. השכנים ששמעו את הצרחות, הזעיקו את המשטרה ואלה איתרו בחדר האמבטיה את האישה ללא רוח חיים. הבן נעצר במקום ונלקח אל תחנת המשטרה. מהחקירה עלה כי הבן הגיע לבית אמו, ובין השניים התפתח ויכוח שבמהלכו נטל החשוד סכין יפנית ודקר באמצעותה את אימו. בשל הצרחות שנשמעו, מיד לאחר הרצח, יצא הבן אל השכנים, דפק על דלת ביתם והבהיר להם כי הצרחות ששמעו הם מתוך אפליקציה של אחותו וחברתה ושאין מה להזעיק את המשטרה. השכנים יצרו קשר עם השוטרים, אולם אלה כבר הודיעו שהם יגיעו למקום האירוע ושם ראו את אשר התחולל.

אמש (יום שבת), לאחר חקירה בתחנת המשטרה, הובא הבן לבית המשפט השלום בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. בתחילת הדיון, אמר נציג המשטרה: "מדובר על אירוע של רצח של בן את אימו. אירוע חמור, אכזרי, שהתגלה למשטרה כדרך אגב, הגענו עם החשוד לחקירה שם הוא מסר את גרסתו, העלה תכנון, ביצוע, מניע, לאורך תקופה ארוכה של חודשים כולל הכנה, כולל הסתרה של הכלים שבהם הוא תכנן להשתמש, אנחנו מדברים פה על אירוע חמור ומצד שני גם מצער מאוד ואנחנו כרגע נמצאים בראשית החקירה".

הסניגור של החשוד טען בדיון כי מרשו בעל רקע פסיכיאטרי עשיר. לדברי הסניגור, עוד מילדותו, הוא נוטל טיפול תרופתי באופן קבוע וביקש לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

השופט דב גוטליב האריך את מעצר החשוד בשישה ימים ושלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. "לאחר שעיינתי בתיק החקירה", כתב השופט בהחלטתו, "נחה דעתי כי קם חשד סביר בעוצמה גבוהה הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו וכי קיימת עילת מעצר של מסוכנות וחשש לשיבוש. נוכח טיב המעשים המיוחסים לחשוד לא ניתן לשקול חלופת מעצר כעת. החשוד נבדק היום ונמצא שהגם שקיימת אינדיקציה לליקוי נפשי, הוא אינו במצב פסיכוטי נכון לעת הזו ולא מצאתי בשלב זה, מניעה למעצר".
__________________________________________________

לצפייה ודירוג כבד השופט דב גוטליב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות