מסתמן: כתב אישום בעקבות סדרת הצתות בירושלים

הפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי תעמיד לדין צעיר, 20, מירושלים, על מספר מקרי הצתה בשכונת רוממה בבירה שבמהלכם ניזוקו עשרות בתי מגורים, מחסנים וכלי רכב. המדינה תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו
מעיין לביא |
שריפה, ארכיון (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד צעיר בן 20 מירושלים, שחשוד בסדרת מקרי הצתות שאירעו לפני כשבועיים בשכונת רוממה שבירושלים במהלכן ניזוקו עשרות בתי מגורים, מחסנים וכלי רכב. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו של החשוד עד לתום ההליכים נגדו.

חוקרי המשטרה בסיוע חוקרי כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים השלימו את מלאכת חקירתו של תושב ירושלים שנעצר בשלהי חודש נובמבר בחשד למעורבותו בהצתות מבני מגורים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

תחילת הפרשיה בתאריך לפני כשבועיים וחצי, אז התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע חשד להצתה במתחם בנייני מגורים שכתוצאה מכך ניזוקו כ-80 בתי מגורים, כ-20 מחסנים וכ-12 כלי רכב אשר כובו על ידי לוחמי האש. כוחות משטרה רבים חשו למקום וסייעו בפעולות וביחד עם חוקרי כיבוי אש החלה חקירת המקרה.

כעבור שלושה ימים, כך לפי החשד, התקבל דיווח נוסף באותה שכונה על הצתות בעקבותיהן נשרף אוטובוס והוצתה אש בשלושה בנייני מגורים. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באדם שעורר חשדם וביקשו לברר עמו לפשר מעשיו ואילו הוא בתגובה החל להשתולל ואף ניסה לתקוף את מי מהשוטרים. החשוד נעצר והועבר לחקירה במהלכה מסר גרסתו ובסיומה נכלא. בחקירתו עלה כי הוא הפר את תנאי צו הפיקוח העומד נגדו וכי על פי החשד שרה בגילופין בניגוד לתנאים.

מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט תוך שנמשכו פעולות החקירה ובימים אלו אלה הסתיימו וחומר החקירה הוגש לידי פרקליטות ירושלים, שכאמור הגישה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום לבית המשפט המחוזי ביום ראשון הקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות