תיעוד: סוכן סמוי הפליל סוחרי סמים

שני תושבי ג'סר א זרקא נאשמים כי החזיקו וסחרו בהירואין ובחשיש וכי מכרו סמים במספר עסקאות לסוכן משטרתי. המשטרה תפסה שני רכבים ורכוש בשווי של כ-170 אלף שקלים המיועדים לחילוט בתום ההליך המשפטי נגדם
אייל חן |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

עבירות הסמים הינן עבירות חשיפה, כאשר המשטרה היא זאת שיוזמת את המעצרים. במהלך החודשים האחרונים, סוכן משטרתי הצליח להפליל את שני תושבי ג'סר א זרקא, בני 20 ו-35 בחשד להחזקת סמים מסוג הירואין וחשיש בכמות שאינה לצריכה עצמית וסחר בהם. כעת הוגש נגד השניים כתב אישום.

בחודשים האחרונים, התקבל במשטרה מידע מודיעיני אודות שני תושבי הצפון, אשר עוסקים בסחר בסמים. המשטרה החליטה להפעיל סוכן משטרתי אשר תחת מעקב משטרתי, ביצע עם שני הנאשמים מספר עסקאות סמים בו הוא רכש מהם סמים מסוג הרואין וחשיש.

לפני כשבועיים, כאשר נאספו מספיק ראיות נגד השניים, החליטו להפוך את החקירה לגלויה ועצרו אותם ערכו במהלך החודשים האחרונים בלשי המשטרה פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו הבלשים לפני כשבועיים כאשר רחפן פועל מעל ומאתר את הרכב בו נסעו החשודים והבלשים משתלטים על הרכב ועוצרים אותם בלי התנגדות.

מעצרם של השניים, הוארך מעת לעת ובתום החקירה שנוהלה בתחנת המשטרה בזיכרון יעקב, הוגש נגדם כתב אישום בגין 13 מקרי סחר בסמים, במקביל נתפסו שני רכבים ורכוש בשווי של כ -170 אלף שקלים המיועדים לחילוט בתום ההליך המשפטי נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות