לגליזציה בסמים? בגוש דן כבר חוגגים

במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה מספר חשודים בסחר בסמים: בצפון תל אביב נתפס תושב פתח תקווה עם 9 ק"ג של מריחואנה, בהרצליה נעצר תושב העיר לאחר שריח חריף של גראס עלה מרכבו, במקום נמצאו 7 ק"ג של הסם
אייל חן |
תפיסת הסמים בגוש דן. צילום: משטרת ישראל

הלגליזציה של הסמים הקלים עדיין לא נכנסה לתוקף, אבל באזור גוש דן זה נראה כאילו היא קיימת כבר שנים. בסוף השבוע האחרון נעצרו מספר חשודים בסחר בסמים, כאשר במקרה אחד, בצפון תל אביב, נתפסו 9 ק"ג סם, בהרצליה, נתפס תושב העיר עם 7 ק"ג סמים ונגד תושבת אור יהודה הוגש כתב אישום באשמת סחר בסמים באמצעות יישומון סלולארי.

במסגרת פעילות סמויה, שנערכה אמש, נעצר, תושב פ"ת בשנות ה-20 לחייו, בחשד לעבירות סחר בסמים. השוטרים ערכו חיפוש בדירת החשוד, במסגרתו תפסו 8.9 ק"ג חומרים החשודים כסם מסוג מריחואנה וחשיש וכן אלפי ש"ח כסף מזומן, שעפ"י החשד פדיון הסחר.

במקרה אחר, נעצר בת"א תושב העיר, בשנות ה-20 לחייו, בחשד לסחר בסמים באזור הרצליה כשברשותו כ – 7 ק"ג חומר החשוד כסם. במהלך מחסום משטרתי, נעצר החשוד ומאחר והיה ריח חזק של סמים מרכבו, אלה ערכו חיפוש וגילו ברכבו כ 1.5 קג חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה ובחיפוש נוסף בדירתו בת"א חשפו 5 ק"ג נוספים של חומר החשוד כסם וכן ציוד לשקילת הסם וכסף מזומן בסך של עשרות אלפי שקלים החשודים כפדיון הסחר.

במקרה השלישי, בסוף השבוע האחרון, הוגש כתב אישום נגד תושבת המרכז בת 22, בחשד לסחר בסמים באזור אור יהודה. בלשי תחנת מסובים בצעו מחסום יזום באור יהודה, במסגרתו ערכו חיפוש ברכבה ותפסו סמים מסוג מריחואנה שלא לצריכה עצמית ואלפי שקלים. הנאשמת נעצרה לחקירה, לצד תפיסת הטלפון הסלולרי של הנאשמת ובו נראו התכתבויות בישומון שקשרו את הנאשמת לסחר בסמים. כאמור, בהתאם לתשתית ראייתית, הוגש נגדה כתב אישום בחשד לעבירות סחר בסמים, לצד בקשה למעצרה עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות