נתי חדד שוחרר מהכלא: "מודה לכולם"

האסיר שנכלא בתאילנד על החזקת נשק ותרופות והוסגר לישראל, שוחרר הבוקר (א') לאחר שוועדת השחרורים קיצרה את עונשו. בצאתו מהכלא אמר: "בורא עולם השאיר אותי על הרגליים, מודה לכל מי שעזר להוכיח את חפותי"
מעיין לביא |
נתי חדד בצאתי מהכלא, היום. צילום: פלאש 90

לאחר שוועדת השחרורים, החליטה בשבוע שעבר לקצר את מאסרו של נתי חדד, הישראלי שנכלא בתאילנד, הוא שוחרר הבוקר (א') מכלא חרמון כחצי שעה לפני המועד המתוכנן. עם צאתו מהכלא אמר: "אני רוצה להודות לעם ישראל היקר, לאמא שלי ולבורא עולם על זה שהשאיר אותי על הרגליים כדי להיות כאן היום".

כזכור, חדד, הורשע בתאילנד בהפעלת מרפאה למטיילים שלא כחוק והחזקת נשק ותרופות שלא במרשם רופא. הוא נידון בתאילנד לשש שנות מאסר, מתוכן ריצה כשנתיים ולפני כמה חודשים הועבר לישראל כדי להמשך ריצוי מאסרו, זאת בעקבות קמפיין ציבורי נרחב להבאתו ארצה ולאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין פנה בעניין למלך תאילנד.

בתאילנד, טען חדד כי הוא סבל מתנאים קשים בבית הכלא והגיש בקשה לשר לביטחון הפנים ולשרת המשפטים דאז, איילת שקד, להסכים להעברתו לכלא הישראלי, על מנת שיוכל לרצות בו את יתרת מאסרו, וזאת בהתאם להסכם העברת האסירים בין ממשלת ישראל לבין תאילנד ואכן בחודש יוני השנה, לאחר מספר חודשי עיכוב בשל מגבלות הקורונה, חדד נחת בנמל התעופה בן גוריון והועבר להמשך ריצוי מאסרו בישראל ובשבוע שעבר כאמור ועדת השחרורים אישרה את שחרורו המוקדם.
הבוקר עם שחרורו מהכלא אמו ובני משפחתו המתינו לו ביציאה מהכלא ואימו רצה אליו כשהיא מתייפחת בבכי. עם צאתו כאמור הודה חדד לכל הגורמים שפעלו לשחרורו. "אני רוצה להודות לכולם על זה שהם עשו הכל כדי להוכיח את החפות שלי ולשחרר אותי. מודה מאוד לכל מי שעשה הכל כדי להחזיר אותי מהארץ".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות