צפו בתיעוד: התעצבן על לקוח בתחנת דלק ופגע ברכבו

בן 22 מנצרת נאשם כי בעקבות ויכוח סתמי בשעת לילה בתחנת דלק פגע עם רכבו במכוניות ופצע כמה מהנוכחים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו: "מסכת אירועים אלימה וחסרת רסן"
נעמה כהן |
תחנת דלק, ארכיון. צילום: פלאש 90
תחנת דלק, ארכיון. צילום: פלאש 90

לאנשים יש פתיל קצר: ויכוח על 'אופי דיבור' בתחנת דלק בנצרת הוביל צעיר בן 22 מנצרת להשתולל עם רכבו לפגוע במכוניות בתחנת הדלק וכן לדרוס מספר אנשים, כך עולה מכתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגש לבית משפט המחוזי בנצרת.

על פי כתב האישום, הנאשם, הגיע עם חברו בשעת לילה מאוחרת לתחנת דלק פז בנצרת. באותה העת שהו בתחנה מספר אנשים כולל המתדלק. לאחר שהנאשם וחברו סיימו לתדלק את הרכב, פרץ בינם לבין אדם בתחנה ויכוח מילולי על עניין סתמי, כבשלב מסוים במהלך הוויכוח, ניגש אותו אדם לתא המטען של רכבו, הוציא ממנו אלה, ניגש לעבר רכב הטויוטה של השניים והיכה באמצעות האלה את חברו של הנאשם.

מיד לאחר מכן, נהג החבר במהירות קדימה, פגע באמצעותו בחלקו האחורי של רכב שהיה במקום וכן במשאבות הדלק הסמוכות ויצא מהרכב. בשלב זה, עבר הנאשם לכיסא הנהג של הרכב, והחל בנסיעה פרועה בתוך התחנה, מבלי שהיה לו רישיון נהיגה לרכב בעוד החבר רץ בעקבות אותו תוקף כשהוא אוחז בידו במגב לניקוי שמשות, ואילו הנאשם נהג ברכב לכיוונו של התוקף כאשר ניסה להימלט מהנאשם, הסיט הנאשם אה הרכב לעבר האחר בניסיון לפגוע בו.

לאחר מכן החל חברו של הנאשם בקטטה עם האדם האחר והנאשם נסע לעברם, פגע בתוקף באמצעות חזית הרכב במטרה לגרום לו חבלה חמורה, וכתוצאה מהפגיעה, נהדפו התוקף וחברו של הנאשם לאחור. הנאשם המשיך בנהיגתו הפרועה בתחנה, ומשהבחין באדם מתקרב לעבר רכבו, הסיט את הרכב לעברו, פגע בו במכוון עם חזית הרכב ועלה עליו עם גלגלי הרכב הקדמי והאחורי. כאשר הבחין באדם נוסף צועד בתחנה לכיוונו פגע גם בו ומיד לאחר מכן, נסע הנאשם לאחור ומיד שוב לפנים ופגע ברכב אחר שחנה בסמוך. למרות שהשניים נפצעו כתוצאה ממעשיו, הנאשם נמלט מן המקום בלא לעציר ולהגיש להם עזרה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "כתב האישום מתאר מסכת אירועים אלימה וחסרת רסן שבמהלכם החל המשיב בנהיגה פרועה ברחבי תחנת דלק פז בנצרת, פגע באופן מכוון באמצעות הרכב בשלושה נפגעי עבירה וגרם לשניים מהם לשברים ברגליים, הפקיר את הפצועים לאחר הפגיעה ונמלט מן המקום מבלי להזעיק עבורם עזרה, פגע במכוון בשלושה כלי רכב שחנו במקום וכל זאת מבלי שיש לו רשיון נהיגה. נסיבות ביצוע העבירות וחומרת המעשים המיוחסים למשיב, מצביעים על התנהלותו חסרת הרסן ועל הסיכון הרב הנשקף ממנו לציבור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות