יוצאים מהסגר: מועדון סנוקר בחדרה ומסעדה מוכרת ביפו פתחו בניגוד להנחיות

הבליינים מתקשים להישאר בבית, למרות מגבלות הקורונה, ובעלי העסקים מנסים להרוויח קצת כסף לאחר תקופה ארוכה בה לא עבדו. התוצאה: המשטרה פושטת על המקומות ומחלקת דוחות. צפו בתיעוד
אייל חן |
קורונה קנסות ירושלים שוטרות
המשטרה אוכפת את מגבלות קורונה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90

הקניונים המקורים סגורים וכך גם מקומות הבילוי ואנשים מנסים בכל דרך למצוא פתרונות: בחדרה נתפס מועדון סנוקר פתוח, ביפו מסעדה מוכרת אירחה אנשים ובנמל תל אביב, שתי חנויות בגדים שהתורים אליהם לא נגמרים הכניסו קונים בניגוד לתקנות.

במסגרת אכיפה יזומה שמבצעת המשטרה לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, חשפו שוטרי תחנת חדרה בית עסק בעיר, שהיה פתוח בניגוד להנחיות ובתוכו עשרות מבלים שאוכלים שותים ומשחקים סנוקר, תוך הפרת הנחיות משרד הבריאות. על פי הנחיית השוטרים, בעל המקום פיזר את האורחים ונרשם לו קנס על סך 5,000 שקלים.

ביפו, נערכה ביקורת יזומה בבתי עסק כאשר בשלב מסוים התקבלו פניות במוקד 100 מאזרחים מודאגים, בדבר התקהלות לא חוקית המסכנת את שלום הציבור במסעדה בסמוך לחוף הים. עם קבלת הדיווח הגיעו השוטרים למקום והבחינו בעשרות מבקרים בניגוד להנחיות משרד הבריאות, כאשר עם הגעת השוטרים הם הבחינו במקום באורחי המסעדה היוצאים מהדלת האחורית, כמו גם בשולחנות ערוכים, משפחות הנמצאות במקום וצוות עובדים.

בהתאם לממצאים והפרת ההנחיות, בגין כמות קהל החורגת מהמותר, השוטרים רשמו לבעלים דוח בסך 5,000 שקלים כאשר סגירת המקום תיבחן ככל שיידרש בהליך שימוע.

אלפי אנשים בנמל תל אביב צבאו על חנויות הבגדים, אשר מותר להן להכיל עשרה אנשים, תלוי בגודל. השוטרים שערכו ביקרות יזומה גילו שני בתי עסק בהם התגלו הפרות בגין כמות קהל החורגת מהמותר, השוטרים רשמו לבעלים דוחות על סך 5,000 שקלים כל אחד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות