מאסו בקורונה: בגוש דן חוזרים לחגוג בניגוד להנחיות

המשטרה פשטה על מסיבה רבת משתתפים בתל אביב וחילקה דוחות לבליינים, פאב ברמת גן שפתח את שעריו נסגר בצו מנהלי ונקנס ב-5,000 שקל. בבת ים הופסקה הפעילות במועדון קלפים שפעל ללא רישוי ובניגוד להנחיות
רונן לוי |
אכיפת הגבלות הקורונה, ארכיון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאזרחים כבר נמאס להישאר בבית ולא לצאת לבלות ובמהלך סוף השבוע האחרון, המשטרה פשטה על מסיבת רבת משתתפים בתל אביב, פאב שפתח את שעריו ברמת גן ומועדון קלפים בבת ים.

בסוף השבוע האחרון, ערכה במשטרה פעילות אכיפה יזומה בבתי עסק ואולמות בתל אביב, במהלכה איתרו השוטרים מסיבה רבת משתתפים שהתקיימה בלופט של מבנה ברחוב שביל המפעל בעיר. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בכ-100 משתתפים, הפסיקו את האירוע, פיזרו את המשתתפים ורשמו לחובתם דוחות קורונה על סך 500 שקלים לכל משתתף.

בעלי המקום זומנו לשימוע ובסיומו, סגר מפקד תחנת משטרת שרת את בית העסק בצו מנהלי ל- 7 ימים, זאת לצד רישום קנסות בסך 5,000 שקלים לבעל המקום.

בתוך כך, המשטרה סגרה במהלך סוף השבוע בצו מנהלי, פאב ברמת גן, שהפר את הנחיות משרד הבריאות. השוטרים שניהלו בסוף השבוע ביקורת יזומה בבתי עסק באזור רמת גן, במסגרתה הבחינו בפאב פתוח המפר את הנחיות משרד הבריאות. השוטרים הפסיקו את הפעילות במקום, לצד רישום דוחות לנוכחים וזימון הבעלים לשימוע.

בבת ים סגרו השוטרים, מועדון קלפים, שפעל ללא רישוי ובניגוד להנחיות משרד הבריאות. השוטרים שערכו ביקורת יזומה בבתי עסק בת ים, במסגרתה חשפו השוטרים בטיילת, ברחוב בן גוריון התקהלות של 15 אנשים המשחקים קלפים. בנוסף הוברר כי העסק אף פועל ללא רישיון.

השוטרים הפסיקו את הפעילות במקום, זאת לצד רישום דוחות לנוכחים בגין שהייה בעסק וכן רשמו קנס לבעל המקום בסך 5,000 שקלים בגין הפעלת העסק וכן סגרו את המקום בצו מנהלי לתקופה בת 7 ימים. בכוונת המשטרה לקיים ביום ראשון שימוע לבעל המקום בפני קצין משטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות