תיעוד: מונית חוצה צומת באדום; נהג משאית כמעט ומתנגש בניידת

ניידות משטרה סמויות של אגף התנועה עצרו אתמול (ד') נהג מונית שחצה צומת באור אדום מלא בכביש 4 ונהג משאית שיצא לעקיפה מסוכנת בכביש 264 וכמעט גרם לתאונה
מעיין לביא |
משטרת התנועה בפעולה. צילום: דוברות המשטרה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

ניידות משטרה סמויות של אגף התנועה גם מתעדות עם מצלמה את עבירות התנועה. אתמול (יום ד') עצרו שתי ניידות שכאלה נהג מונית שחצה צומת בכביש 4 באור אדום מלא ובמקרה אחר על כביש 264, משאית כמעט והתנגשה חזיתי בניידת סמויה לאחר שיצאה לעקיפה מסוכנת.

אתמול בשעות הערב, קצין אגף התנועה שהיה בדרכו הביתה בניידת סמויה לאחר משמרת, הבחין בנהג מונית החולף על פניו כאשר הוא חוצה את צומת בית עזרא על כביש 4 באור אדום. מיד החל בנסיעה אחרי הנהג שנעצר כעבור מאות מטרים. כאמור, האירוע שתועד באמצעות מצלמת דרך המותקנת על הניידת הסמויה, הוצג בפני נהג המונית והוסבר לו חומרת העבירה והסיכון שלו ושל הנוסע שהיה עמו ברכב. נרשם לו דוח על סך 1500 שקלים ו-8 נקודות לחובתו.

במקרה אחר, כמה שעות קודם לכן, במהלך פעילות של קצין מאגף התנועה על כביש 264, בעת נסיעה בניידת סמויה, כאשר הוא מצויד במצלמת דרך, הבחין במשאית שמגיעה במהירות בכיוון הנגדי כאשר נהג המשאית מבצע עקיפה מסוכנת בדרך לא פנויה וגורם לניידת המשטרה לסטות מהנתיב ולרדת לשול. הניידת עשתה פרסה וכעבור זמן קצר השיגה את נהג המשאית ולאחר שימוע שבוצע לנהג, תושב פתח תקווה, נרשמה נגדו הזמנה לדין בגין המיוחס לו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות