תיעוד: 3 שב"חים ללא רישיון נעצרו לאחר מרדף

גם לאחר שאחד הרכבים נקלע לתאונה, המשיכו החשודים בבריחה רגלית מהשוטרים ולבסוף נעצרו על ידי אופנועי מג"ב. באירוע נפצעו 3 אזרחים שפונו לבית החולים, שלושת השוהים הבלתי חוקיים נעצרו להמשך חקירה
דניאל בן חמו |
משטרת ישראל אופנוע שוטר משטרה תנועה
ארכיון, צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה 3 שוהים בלתי חוקיים שני נערים וצעיר, ללא רישיונות נהיגה, במהלך מרדף משטרתי של אופנועני משמר הגבול אחר שני כלי רכב בואדי ערה. אחד הרכבים גרם לתאונת דרכים בצומת ברטעה כשנסע באור אדום ובה נפצעו 3 אזרחים באורח קל.

אופנועני החטיבה הטקטית של משמר הגבול פעלו השבוע, בגזרת ואדי ערה בכדי לאכוף עבירות מסכנות חיים בדגש על עבירות של רוכבי הדו גלגלי כשבמהלך הפעילות הבחינו שני האופנוענים של מג"ב בשני כלי רכב חשודים שנסעו על ציר עפר באזור כפר קרע לכיוון כביש 65 כשאחד ללא לוחיות זיהוי.

החשודים שהבחינו באופנועים המשטרתיים, החלו בנסיעה מהירה בניסיון להימלט מהשוטרים וכאשר הגיעו לצומת ברטעה אחד הרכבים חצה את הצומת באור אדום וגרם לתאונת דרכים בה היו מעורבים מספר רכבים. בתאונה נפצעו 3 אזרחים שומרי חוק באורך קל והם פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

אחד האופנוענים הצליח לעצור את שני החשודים ברכב שהיה מעורב בתאונת הדרכים והאופנוען השני המשיך במרדף לתוך ברטעה אחר הרכב ללא לוחיות הזיהוי שם נטש הנהג החשוד את הרכב והחל בבריחה רגלית כשהשוטר דולק אחריו ויחד עם רוכב אופנוע נוסף הביאו למעצרו.

3 החשודים, מתוכם שני נערים בגילאי 15 ו-17 וצעיר בן 20, פלסטינים תושבי ברטעה ללא אישורי שהייה וללא רישיונות נהיגה נעצרו להמשך חקירה במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות