כנופיית הפורצים הופתעה על ידי המשטרה

3 גברים ואשה, תושבי אשקלון, חשודים כי במהלך החודשים האחרונים פרצו לבתי קשישים לאחר שבאמתלות שונות הובילו אותם לצאת מהבית. בניסיון הפריצה האחרון המתינו להם מחוץ לדלת בלשי המשטרה ועצרו אותם
דניאל בן חמו |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

כנופיית פורצי דירות הקשישים, לא הבינו מאיפה זה בא להם. בצאתם מבית ממנו גנבו כסף מזומן, המתינו להם הבלשים שעצרו אותם. השבוע הוגש בבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום נגד חברי הכנופייה, שלושה גברים ואשה מאשקלון, אשר בחודשים האחרונים, פרצו לבתי קשישים, לאחר שהוציאו אותם מביתם באמתלות שווא וגנבו מהם סכומי כסף גדולים. שלושת הנאשמים הינם בעלי עבר פלילי שביצעו עבירות בנסיבות דומות מאד.

על פי כתב האישום לפני כחודש וחצי הגיע אחד הנאשמים לביתם של בני זוג בגילאי השמונים לחייהם, המתגוררים בתל אביב, והציג עצמו כטכנאי מזגנים, ואמר שהגיע לבדוק נזילה בדירה, בני הזוג .בני הזוג אפשרו לו להישאר בדירה ולהסתובב בתוכה ולאחר מכן עזב והנאשמת התקשרה לביתם של בני הזוג, הזדהתה כעובדת דואר ישראל ואמרה לגבר כי הוא זכאי לקבל סכום כסף המגיע לו כמתנה לחג ועליו להגיע לדואר ישראל בתל אביב והשיחה נותקה. בני הזוג יצאו לכיוון הדואר ועברו בשני סניפים ועד שחזרו כעבור שעתיים דירתם נפרצה ונגנב מהם כסף מזומן בסך של 18 אלף שקלים וכן פנקס צ׳קים.

באישום השני צוין, כי לפני שבועיים התקשרה הנאשמת לקשיש מאשדוד, ואמרה לו כי הוא זכאי לסכום כסף מסוים מביטוח לאומי וכל עליו לגשת לסניף ביטוח לאומי על מנת לקבל את הכסף ותיאמה עמו כי יגיע לסניף ביטוח לאומי באשדוד ביום למחרת, בשעה 09:15. שניים מהנאשמים זיהו אותו שיצא מביתו וחבריהם פרצו את דלת הדירה וגנבו מתוך ארנק שהיה בחדר השינה סכום כסף מזומן של, 16 אלף שקלים. צוות בילוש שחיכה לפורצים עצרו את השלושה שנכנסו לרכב ובכיסו של אחד מהם נתפס הכסף.

בבית המשפט אמרה נציגת המשטרה: "מונח כתב אישום מאד חמור שהנסיבות הן, מדובר באנשים שניצלו את גילם ותמימותם של הקורבנות, מוציאים אותם במניפולציות, וגונבים סכומי כסף גדולים. המשיבים בעלי עבר פלילי, שמבצעים את העבירות בנסיבות דומות מאד ומבצעים את העבירות על אף מאסרים בפועל שריצו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות