אישום: תקף עובד ניקיון ללא כל סיבה

בן 37 שפך מים על עובד ניקיון ברחוב הרצל בתל אביב וכשהתנגד היכה אותו. כתב האישום שהוגש נגדו לבית משפט השלום מייחס לו תקיפה הגורמת לחבלה של ממש. מעצרו הוארך והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית
רונן לוי |
מעצר. ארכיון

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד תושב הרצליה, בן 37, באשמת תקיפת זקן הגורמת לחבלה של ממש. על פי כתב האישום הנאשם ללא כל סיבה תקף עובד ניקיון בעיריית תל אביב בן 80, ברחוב הרצל בעיר כאשר שפך עליו מים מבקבוק וכשהוא ניסה להתנגד היכה אותו.

לפני כשבוע, התקבלה במשטרה הודעה על תקיפת פועל ניקיון קשיש ברחוב הרצל בתל אביב, השוטרים שהגיעו למקום פגשו את עובד הנקיון שנפצע במהלך האירוע והוא סיפר לשוטרים על שאירע ותיאורו של התוקף. השוטרים פתחו בסריקות ועצרו את החשוד, תושב הרצליה בן 37.

השבוע לאחר שתי הארכות מעצר הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין תקיפת זקן הגורמת לחבלה של ממש, כאשר בכתב האישום נכתב כי הנאשם שעבר במקום בו ניקה הקשיש את המדרכה, תקף אותו בכך ששפך עליו בקבוק מים וכאשר הקשיש ניסה להתגונן ממנו באמצעות המטאטא שאחז בידו הנאשם המשיך לתקוף אותו בכך שהיכה אותו ולקשיש, נגרמה חבלה בידיו.

אתמול בבית המשפט, בבקשת המעצר עד תום ההליכים, אמר הסניגור כי כתב האישום לא מצדיק מעצר והוא מבקש לקבוע תנאי שחרור וככל שביהמ"ש חושב שיש מקום לבדיקה פסיכיאטרית אפשר להורות לו לעשות בדיקה בעצמו ולא תוך כדי ימי מעצרו. השופטת שלומית בן יצחק לא קיבלה את הבקשה הורתה על הארכת מעצר החשוד עד החלטה אחרת והורתה על ביצוע בדיקה פסיכיאטרית.
______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוש השופטת שלומית בן יצחק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות