אישום: קצין במשטרה הפלסט' בשכם גנב כלי נשק ומכר אותם בישראל

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י תפסו את הקצין בתום חקירה סמויה במסגרתה הופעל סוכן סמוי שרכש ממנו אמל"ח תמורת עשרות אלפי שקלים. צפו במבצע התפיסה של המשטרה
רונן לוי |
במגזר הערבי
תפיסת נשק. צילום ארכיון: משטרת ישראל

לבית הדין הצבאי בשומרון הוגש אתמול (ג') כתב אישום נגד קצין במשטרה הפלסטינאית, לאחר שמחקירה משותפת של המשטרה וצה"ל על כי הוא גנב נשק מהרשות ומכר אותו בישראל ובשטחים.

בשבועות האחרונים בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י ביחד עם הצבא החלו בחקירה סמויה לתפיסת סוחרי נשק הסוחרים באמצעי לחימה הזולגים מתחומי יו"ש לישראל. במסגרת החקירה עלה החשד כי קצין במשטרה הפלסטינית בשכם נהג לגנוב כלי נשק מתחנת המשטרה בשכם ולמכור אותם תמורת עשרות אלפי שקלים לגורמים עבריינים פלסטינים ותושבי ישראל.

המשטרה הפעילה סוכן סמוי, אשר יצר קשר עם אותו קצין פלסטינאי ובמהלך הפעלתו הוא מכר לו במספר הזדמנויות נשקים מסוגים שונים תמורת סכומי כסף שמסתכמים בעשרות אלפי שקלים.

במבצע מתוכנן של בלשי היחידה, יחד עם מסתערבי מג"ב נתפס הנאשם "על חם" בעת שביצע עסקת מכירת נשק מסוג M16 בסכום של 57 אלף שקלים.

התביעה הצבאית בבימ"ש הצבאי בשומרון כתב אישום נגד הנאשם בחשד לסחר בציוד מלחמתי. במשטרה מדגישים כי "סחר באמצעי הלחימה הינם איום למרקם החיים התקין ומהווה מטרה לפעילות משטרתית בלתי מתפשרת, מאחר וזה עלול לפגוע בחיי אדם ולהגיע לגורמים עוינים ועלולים לשמש לפעילות חבלנית או פלילית".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות