רכבי היוקרה של חייב המס היו בדרכם לשטחים – ונתפסו

חקירה של רשויות האכיפה העלתה את החשד כי רכבי יוקרה של תושב רהט עושים את דרכם לשטחי הרשות הפלסטינית, לאחר שעוקלו על ידי בית המשפט משום שלא שילם כ-10 מיליון שקלים מס. החוקרים הצליחו לתפוס את המכוניות
אייל חן |
אחד הרכבים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

שלושה רכבי יוקרה של חייב מס, נתפסו בפעילות משותפת של היחידה הארצית לאכיפה וגבייה ברשות המסים יחד עם משרד מע"מ באר שבע וימ"ר נגב, זאת לאחר שניסה להבריח את הרכבים לשטחים ולצפון הארץ כדי להתחמק מעיקול.

הפעילות בוצעה בעקבות חקירה של משרד מע"מ באר שבע כנגד חייב המס, בעל חברה מרהט, בגין חשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות, במסגרתה הוצאה לו שומה על סך כעשרה מיליון שקלים, אותה החשוד לא שילם. מבדיקה מעמיקה עלה כי ברשותו נכסים רבים, בהם גם רכבי יוקרה ובעקבות כך ניתן צו בית משפט לעיקול הרכבים, זאת על מנת לכסות את החוב.

בעקבות הוצאת הצו, פעל החשוד להסתיר את הרכבים, אך בפעילות משותפת של היחידה הארצית לאכיפת הגבייה ברשות המסים יחד עם משרד מע"מ באר שבע וימ"ר נגב אותרו הרכבים ועוקלו. רכב אחד נתפס כשהיה בדרכו לשטחי הרשות הפלסטינית והרכבים האחרים נתפסו בצפון. במסגרת הפעילות נתפסו שלושה רכבי יוקרה: מייבאך (מרצדס) שנת 2020, ג'יפ מרצדס G-500, ג'יפ אודי Q3.

רכב המרצדס שנתפס, צילום: דוברות המשטרה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות