הכלב רחרח את הארון בדרך ל-1.7 מיליון שקלים

תושב כפר קאסם, כבן 40, נעצר בחשד שהפעיל בנק אלטרנטיבי לניכוי צ'קים ומתן הלוואות בריבית גבוהה. במהלך הפשיטה על ביתו, נתפסו כספים שהוסלקו בדופן כפולה של ארון בגדים
דניאל בן חמו |
הכסף שנתפס בכפר קאסם, צילום: דוברות המשטרה
הכסף שנתפס בכפר קאסם, צילום: דוברות המשטרה

יש כלבים שמריחים סמים ויש כאלה שמריחים כסף מזומן. אתמול כלב שכזה הצליח להוביל שוטרים אל מיליון ו- 700 אלף שקלים במזומן שהוסלקו בדופן כפולה של ארון בבית בכפר קאסם, בעל הדירה בשנות ה-40 לחייו שעל פי החשד ניכה צ'קים והעניק הלוואות בניגוד לחוק עוכב לחקירה.

למשטרה הגיע מידע על אדם שמחזיק כספים רבים במזומן בביתו, זאת לאחר שעל פי החשד הפעיל בנק אלטרנטיבי לניכוי צ'קים ומתן הלוואות בריבית גבוהה בביתו שבכפר קאסם. בסיוע כלבן משטרתי מיוחד לאיתור כסף מזומן, הגיעו השוטרים לבית. הכלב רחרח בלי הפסקה עד שסימן למפעיליו בארון באחד החדרים על הכסף שנמצא במקום. השוטרים החלו לחפש ומצאו שם את דופן כפולה שיש בארון.

השוטרים פתחו את הדופן והתגלו במקום מספר תיקים וחבילות מלאות בכמיליון ושבע מאות אלף ש"ח בכסף ישראלי במזומן ועד 12 אלף דולר שהוסלקו. השוטרים החרימו את הכסף, האירוע הובא לידיעת רשויות המס והחשוד בשנות ה- 40 לחייו עוכב לחקירה.

במשטרה מסרו כי הם פועלים למיגור הפשיעה הכלכלית והונאת רשויות המס ומוסיפים שהעבירות הכלכליות מהוות לעיתים בסיס להתחזקות ארגוני פשיעה ולמימון המאבק הפלילי ביניהם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות