אישום: רצח את סבו כי מנע ממנו להרוג חתולה

רפאל יונה, 21 מראש העין, נאשם כי רצח את סבו, מוטי בן נון ובמקרים רבים של התעללות בבעלי חיים. בידי הפרקליטות סרטונים מיום האירוע המתעדים את הריב בין השניים
מעיין לביא |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום, נגד רפאל יונה, בן 21 מראש העין, בגין רצח בכוונה של סבו, מוטי בן נון ז"ל וריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים. יונה רצח את סבו לאחר שזה מנע ממנו להרוג חתולה ולאכול אותה.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, החליט הנאשם להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה. לצורך כך, ניסה להטביע את החתולה בצידנית. סבו של הנאשם, מוטי בן נון ז"ל, שהבחין במעשיו, מנע ממנו לעשות כן. הנאשם, בתגובה, החל לשבור חפצים שונים בבית ולא שעה לבקשתם של המנוח וסבתו, לחדול. המנוח ואשתו יצאו מהבית על מנת להתקשר למשטרה ומשראה זאת הנאשם, גמלה בליבו ההחלטה להמית את סבו באמצעות סכין. הנאשם נטל סכין ממטבח ביתו, רץ לעברו של המנוח, דקר אותו במצחו בחוזקה וגרם למותו.

 

בנוסף, בחמש הזדמנויות נוספות, במהלך השנה האחרונה, התעלל והתאכזר הנאשם בחתולים ברחוב באופן שבהזדמנות אחת ניסה לשסף את גרונה של חתולה, בהזדמנות נוספת דקר חתולה באמצעות סכין בגבה ובשלוש הזדמנויות נוספות התעלל בהן באמצעו אבנים ומגרפה.

בידי הפרקליטות, סרטונים מיום האירוע המתעדים את הנאשם תופס חתולה ומנסה להטביעה בצידנית במרפסת הבית. הסב מבחין במעשיו אלה ומציל את החתולה. אז הנאשם מכה בפלג גופו העליון של מוטי לאחר מכן. בהמשך מתועדים חילופי הדברים בין הנאשם לסבו וסבתו ושבירת הרכוש בבית. לאחר מכן, הנאשם נצפה כשהוא יוצא מצויד בסכין, מחזיק בה מאחורי גבו משך כ- 20 שניות ורץ לכיוון הסב.

שניות לאחר הריצה נשמעות זעקותיה של סבתו אשר חזתה בדקירת בעלה. עוד בידי הפרקליטות סרטונים המתעדים את מעשיו ואמירותיו של המשיב, לאחר הדקירה – קריאותיו אל עבר סבו – "אללה ואכבר", "תמות", "אני רוצה לרצוח אותו" ותקיפתו באמצעות בעיטות, עד שהשכנים שהגיעו למקום הרחיקו את הנאשם ממנו. הסרטונים שנאסרו לפרסום, כוללים תיעוד של הסב שוכב ומתבוסס בדמו בזמן שהמשיב מחייך וצועק.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "נגד המשיב קמה עילת מעצר…שכן המשיב ביצע עבירת רצח, תוך שימוש בסכין וזאת כלפי סבא שלו. מסוכנותו הגבוהה של המשיב מקבלת משנה תוקף לאור העובדה שהמשיב בחקירותיו מודה בביצוע העבירות תוך שהוא מתאר את ההנאה שהוא הפיק מביצוען ומצפייה בתיעוד שלהן".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות