בן 4 חודשים אושפז במצב קשה – אביו נעצר בחשד להתעללות; אימו נחקרת

התינוק אושפז אמש (ג') בבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ועלה החשד כי עבר התעללות חמורה וכי הפגיעה נעשתה במתכוון. חקירת המשטרה נפתחה בעקבות דיווח של הצוות הרפואי
רונן לוי |
אילוסטרציה

תינוק בן 4 חודשים, ממושב ליד אשקלון, אושפז אמש (ג') במצב קשה בבית החולים ברזילי בעיר, לאחר שעל פי החשד עבר התעללות חמורה. מבית החולים דיווחו על כך למשטרה ואביו של התינוק נעצר בחשד להתעללות ואם התינוק זומנה לחקירה. היום המשטרה תבקש להאריך את מעצר האב.

אמש, בשעות הערב, התינוק פונה על ידי מד"א לבית החולים ברזילי, ולאחר בדיקות של הרופאים בבית החולים, עלה החשד שהוא נפגע כתוצאה מהתעללות. הרופאים דיווחו על כך למשטרה, כי קיים חשד שהפגיעה בפעוט נעשתה במתכוון והמשטרה זימנה את האב לחקירה בסופה הוחלט על מעצרו. כאמור בהמשך הוחלט גם לזמן את אימו של התינוק לחקירה, אולם היא לא נעצרה.

מבית החולים ברזילי נמסר כי: "למרכז הרפואי ברזילי התקבל הערב תינוק כבן 4 חודשים עם חבלת ראש קשה. הוא מאושפז בטיפול נמרץ ילדים. רשויות החוק והרווחה מעורבות במקרה". בשל מצבו הרפואי, שוקלים הרופאים להעביר את התינוק לבית החולים דנה בתל אביב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות