הספורטאית הצעירה בפארק התגלתה כשוטרת סמויה שתפסה מטרידנים

בעקבות דיווחים על הטרדות מיניות בפארק המסילה בירושלים, הציבו השוטרים פיתוי: שוטרת סמויה שהתחזתה לספורטאית. פעילותה הובילה למעצרם של שני חשודים, תושבי מזרח העיר
רונן לוי |
מעצר (אילוסטרציה).

שני צעירים ממזרח ירושלים לא האמינו שהספורטאית הצעירה, אותה הטרידו מינית בפארק המסילה בירושלים, הינה שוטרת סמויה, שהופעלה בפארק בשל מקרים חוזרים ונשנים של הטרדות מיניות אותן עברו נשים בפארק. השניים שנעצרו 'על חם' הועברו להמשך חקירה ובודקים את מעורבותם במקרים נוספים.

המשטרה מזה תקופה פועלת באזור פארק המסילה בירושלים, לאור מספר דיווחים שהתקבלו, במטרה להגביר את ביטחון התושבים באזור ולהביא לדין את אלו המנסים לשבש את שגרת החיים במקום.

השוטרים החליטו להציב פיתוי למטרידים והלילה, בפעילות סמויה של המשטרה בפארק, 2 צעירים בשנות העשרים לחייהם, שעברו במקום, הבחינו בצעירה, שוטרת סמויה, שביצעה פעילות ספורטיבית. השניים נעצרו בסמוך אליה, קראו לעברה קריאות בעלות אופי מיני והחלו להטריד אותה. כוח משטרה נוסף שהיה בסמוך, מיד ביצע מעצר של שני החשודים והם נחקרו בחשד להטרדה מינית של אדם ועבירות נוספות.

אחד החשודים, הזדהה בפני השוטרים באמצעות תעודת זהות מזויפת, ונחקר גם בגין עבירה זו. במשטרה בודקים כעת את מעורבותם באירועים נוספים שאירעו בפארק והשניים יובאו לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות