אישום: בשל ויכוח סתמי בעבודה תקפו את חברם לעבודה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד שלושה תושבי פרדס חנה, כבני 20. הם נאשמים כי תקפו עובד אחר שהעיר להם על עבודתם וגרמו לו לשברים בגולגולת
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שלושת תושבי פרדס חנה, בגילאי ה-20 לחייהם בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. השלושה תקפו אדם שעובד עם אחד הנאשמים בגלל שזה העיר לו דבר מה בעבודה.

על פי כתב האישום, בין אחד הנאשמים למתלונן, ישנה הכרות מוקדמת ולפני מספר חודשים המתלונן עבד במסגרייה בפרדס חנה. במהלך עבודתו, לפני כמה חודשים, הגיע למקום הנאשם שהביא למסגרייה מתכות, זאת במסגרת עבודתו.

הוא זרק את המתכות על הרצפה והמתלונן העיר לו על כך וביקש שיפסיק לעשות זאת. למרות זאת הנאשם המשיך במעשיו. כארבעה חודשים מאוחר יותר הנאשם הגיע שוב למקום עבודתו של המתלונן כשהוא מביא מתכות למסגרייה ושוב זרק את המתכות על הרצפה בתגובה לכך, המתלונן אמר לו: ״טמבל תפסיק לזרוק״ ובין השניים התגלע ויכוח מילולי.
כ
מה שעות מאוחר יותר, המתלונן שהה סמוך למכון כושר בפרדס חנה. במהלך שהייתו במקום הגיעו למקום שלושת הנאשמים כאשר הנאשם ניגש למתלונן והשניים לחצו יד ואז הוא אמר לו: ״אה, אתה זוכר אותי?״ וביקש שיבוא עמו לפינה. המתלונן סירב לכך ובינו לבין נאשם התפתח דין ודברים, במהלכו המתלונן דחף ממנו את הנאשם ועזב את המקום, כשהוא מתרחק מהשלושה ופנה לרכבו שחנה בסמוך והתיישב במושב הנהג.

כעבור זמן קצר הנאשם, כך נטען באישום, ניגש לרכבו של המתלונן ושאל אותו אם הוא מתקשר למשטרה, המתלונן השיב בשלילה וביקש שיעזוב את המקום. הנאשם הורה לו לצאת מהרכב והמתלונן עשה כן. בשלב זה התפתח בין השניים עימות פיזי והשניים נפלו על הרצפה ואז שני חבריו של הנאשם חברו אליו ותקפו את המתלונן, בצוותא בכך שבעטו והיכו אותו במכות אגרוף בראשו ובכל חלקי גופו. לבסוף, עזבו הנאשמים את המתלונן ועזבו את המקום.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים והאחר, המפורטים לעיל, נגרמו למתלונן חבלות חמורות, בהן, שברים בגולגולת ובאף והמתלונן אושפז בבית חולים ״הלל יפה׳׳ בחדרה והועבר להמשך אשפוז בבית חולים ״רמב״ם״ בחיפה. במהלך האשפוז המתלונן נותח ונזקק לטיפול הרפואי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות