חשד: מטפלת בקשישים ניצולי שואה גנבה מהם 100 אלף שקלים

עובדת זרה כבת 40 נעצרה על ידי המשטרה בחשד שגנבה ממטופליה, זוג ניצולי שואה בשנות ה-80 וה-90 לחייהם, את כרטיס האשראי שלהם ומשכה עשרות אלפי שקלים במהלך החודש האחרון
דנה לווינסקי |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

עובדת זרה כבת 40, התגוררת בבני ברק, נעצרה על ידי המשטרה בחשד שבמהלך עבודתה כמטפלת של זוג ניצולי שואה בשנות ה-80 וה-90 לחייהם, גנבה את כרטיס האשראי שלהם ובאמצעותו משכה כ-100 אלף שקלים מחשבונם.

ראשיתה של החקירה הסמויה, בעקבות תלונה של זוג ניצולי שואה תושבי שכונת רחביה בירושלים, וזאת לאחר פניה של הבנק בעקבות משיכות חריגות של מזומן באמצעות כרטיס האשראי של בני הזוג. לאחר מגוון פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי המשטרה ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק , עלה החשד כנגד החשודה שעבדה אצל הקשישים כמטפלת.

עם התקדמות החקירה הסמויה שכללה פעילות מגוונות, חשפו החוקרים את דרך פעולתה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ-100 אלף שקלים שגנבה.

הלילה לאחר איסוף הראיות ואיתור בכתובת בה נמצאת החשודה ומעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי מג״ב לדירה בבני ברק שם הסתתרה החשודה מתחת למיטה. במהלך החיפוש בדירה נתפסו עשרות אלפי שקלים ומטבע זר.

גנבה כספים מניצולי השואה בהם טיפלה, צילום: דוברות המשטרה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות