אם לארבעה מהקריות גילתה כי סרטון סקס בכיכובה הופץ ברשת

תושבת הקריות טוענת בתביעה שהגישה נגד בן זוגה לשעבר כי סרטון סקס נועז בכיכובה נשלח לדף הפייסבוק של בנה והופץ ברשת עם פרטיה. באמצעות בא כוחה, עו"ד תום שנפ, היא דורשת ממנו פיצוי של 700 אלף שקל
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
ילדה בת 14 הותקפה מינית - אילוסטרציה
אילוסטרציה shutterstocl

אם לארבעה מהקריות טוענת בתביעה שהגישה לבית משפט השלום בחיפה, כי בן זוגה לשעבר הפיץ ברשת הפייסבוק סרטון סקס בכיכובה, בליווי פרטיה ומספר הטלפון שלה. באמצעות בא כוחה, עו"ד תום שנפ, היא דורשת פיצוי של 700 אלף שקלים וטוענת כי הפצת הסרטון גרמה לה לנזקים נפשיים עצומים.

על פי התביעה, בעקבות הפצת הסרטון היא נאלצה להסתגר בביתה ואף שקלה להתאבד. "רק הדאגה לילדים החזיקה אותה בחיים", נטען במסמך שהוגש לבית המשפט.

בתביעה מפרט בא כוחה, עו"ד שנפ, כי מדובר באשה כבת 30, אם לארבעה ילדים, הסובלת ממחלה חשוכת מרפא שגורמת, בין היתר, ל"הפקרות מינית", בנוסף לסימפטומים נוספים (שם המחלה נאסר לפרסום על ידי בית המשפט).

במסגרת התביעה שהוגשה, מבקשת האישה פיצוי על פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית ולשון הרע. פרט לבן זוגה לשעבר, נתבעים גם גבר נוסף ממרכז הארץ ואשה מהקריות, אשר על פי הנטען גם הם הפיצו את הסרטון. הסרטון שהופץ הוא סרטון סקס אינטימי שבעבר שלחה האישה לנתבע, מי שהיה בעבר בן זוגה.

עו"ד תום שנפ

עו"ד שנפ טוען בכתב התביעה כי מרשתו חיה בפחד ואינה יודעת אם הנתבעים יחליטו פעם נוספת להפיץ את הסרטון. עוד נטען כי "עולמה חרב עליה", וכי בעקבות הפצת הסרטון היא הסתגרה בביתה מחשש שיזהו אותה ברחוב. "לא חסרים מקרים בהם מעשים מהסוג האמור הביאו נשים לשלוח יד בנפשם, בשם חוסר היכולת להתמודד עם השלכות הדברים", נכתב בתביעה.

על פי עו"ד שנפ, "רק הדאגה לילדיה היא זו אשר החזיקה אותה בתקופה הקשה אשר עברה. במקרה תקדימי זה ומעורר חלחלה זה, לאחר שהמשטרה לא הושיעה, בית המשפט הנכבד מתבקש לבוא לתובעת לעזר. לאחר מסכת העינויים שעברה מידי שלושת הנתבעים, שבזה אחר זה השתמשו בטכנולוגיה כדי לפגוע פגיעה אנושה בגופה ומיניותה, משל הייתה כלי משחק בידיהם, ופגעו בה פגיעה אנושה שספק אם אי פעם תתאושש ממנה".


עו"ד תום שנפ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות