הרוג במרדף משטרתי בחיפה – 5 נעצרו

המשטרה עצרה 5 צעירים, בהם נער בן 17, תושבי בשמת טבעון, בחשד שנסעו בפראות בכבישי הכרמל, ברחו ממחסום משטרתי והתנגשו בעמוד תאורה, אז עלה הרכב באש. גופתו של אחד הנוסעים נמצאה בין גלגלי המכונית
דניאל בן חמו |
הרכב השרוף, צילום: כיבוי אש

המשטרה עצרה חמישה תושבי בשמת טבעון, בחשד שהיו בתוך רכב שנסע בפראות בכבישי הכרמל, ברח ממחסום משטרתי וליד האוניברסיטה, התנגש בעמוד תאורה ועלה באש. כל הנוסעים שהיו ברכב הצליחו להימלט, אולם בין גלגלי הרכב נמצאה גופתו השרופה של גבר, שנלכד בלהבות ובמשטרה מעריכים כי הוא היה אחד מיושבי הרכב.

הכל החל בלילה שבין שישי לשבת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונת דרכים עצמית בחיפה. זמן קצר לפני התאונה, ניידת משטרה זיהתה רכב אשר נוסע בפראות סמוך לכיכר דמון בניגוד לכיוון התנועה ולאחר שנמלט ממחסום משטרתי שהוצב בהמשך הדרך על מנת למנוע פגיעה אפשרית בשאר משתמשי הדרך פגע בעמוד תאורה סמוך לאוניברסיטה.

כתוצאה מהפגיעה הרכב עלה באש, מספר נוסעים נמלטו ונמצאה גופה בסמוך לרכב השייכת ככל הנראה לאחד מיושבי הרכב. כוחות משטרה שהגיעו למקום סגרו את הזירה ובוחני התנועה של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה.

לאחר ביצוע סריקות, עצרו שוטרי תחנת חיפה, 4 תושבי בשמת טבעון, בשנות ה- 20 לחייהם וכן נער כבן 17, אף הוא תושב המקום, בחשד למעורבות באירוע. בהתאם להתפתחות החקירה יחליטו האם לבקש את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה.

זירת האירוע, צילום: כיבוי אש
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות