אישום: על רקע ריב על דרך – בעטו למוות בכלב גוצ'י

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד שני תושבי בת ים הנאשמים כי חסמו מדרכה ומנעו מעובר אורח לעבור בה, תקפו אותו והרגו את כלבו. במשטרה מחפשים אחד חשוד נוסף המעורב באירוע
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שני תושבי בת ים, אנדרי נצ'פורנקו וארקדי קנטור, אשר חסמו את המדרכה וכאשר עובר אורח שטייל עם כלבו ביקש מהם לפנות את המדרכה ובתגובה תקפו אותו, כאשר נצ'פורנקו בעט בכלב גוצ'י עד שהרג אותו. במשטרה מחפשים עדיין אחר חשוד נוסף שהשתתף בתקיפה.

על פי כתב האישום, ביום שישי האחרון, התקבל במשטרה דיווח מאדם שמסר כי בשעה שטייל עם כלבו בבת ים הוא הותקף ע"י מספר אנשים אשר גרמו לו לחבלות והרגו את כלבו. המשטרה עצרה שני חשודים במעשה את אנדרי נצ'פורנקו וארקדי קנטור ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב.

במסגרת החקירה המשטרתית הוברר כי המתלונן פסע עם כלבו וכאשר הגיע לצומת הלפר -ארלוזורוב בבת ים הוא נתקל בנאשמים אשר חסמו לו את המעבר. בעקבות פנייתו אליהם שיפנו לו את הדרך התפתח דין ודברים ונצ'פורנקו החל לתקוף את המתלונן ובהמשך בעט באכזריות בכלבו עד שגרם למותו. בזמן הזה תקף הנאשם השני, יחד עם אדם נוסף, את המתלונן. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות בפניו וברגליו והוא קיבל טיפול רפואי במקום.

עם סיום החקירה, הגישה חטיבת התביעות של המשטרה בבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד השניים המייחס לשניהם תקיפה וגרימת חבלה ולנצ'פורנקו גם התעללות בבע"ח והריגת בעל חיים.

השופטת שלומית בן יצחק, כתבה בהחלטתה לאחר שכתב האישום הוקרא לנאשמים כי "נמצא קיומו של ניצוץ ראייתי שדי בו על מנת להאריך מעצר עד החלטה אחרת", אולם דחתה את המשך הדיון בעניינם.

הכלב גוצ'י

__________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שלומית בן יצחק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות