הצהרת תובע: תייר חשוד באונס קשישה בשבוע בבת ים

המדינה הודיעה כי יוגש בימים הקרובים כתב אישום נגד תייר בן 26 החשוד כי תקף מינית בת 83 בחדר אשפה ברחוב בלפור בעיר. הקורבן ניסתה להיאבק בתוקף ובעקבות דיווח של עדי ראיה הוא נתפס
רונן לוי |
מעצר, אילוסטרציה.

המשטרה הודיעה לבית המשפט כי תעמיד לדין תייר בן 26 שנעצר בחשד לאונס של קשישה בת 83 בבת ים בשבוע שעבר. ערנות של עוברי אורח שהזעיקו את המשטרה הובילה לתפיסתו המהירה.

תחילתה של החקירה בסוף שבוע שעבר, בדיווח שהתקבל במשטרה על גבר שנראה גורר אישה לחדר אשפה ברחוב בלפור בבת ים.

שוטרים שהגיעו למקום במהירות רבה ראו את הגבר, תייר בן 26, בשעת מעשה כשהוא תוקף מינית את הקורבן, בת 83, על רצפת חדר האשפה. רק למראה השוטרים חדל החשוד ממעשיו, על מנת להימלט, אולם נתפס. הקורבן הועברה לטיפול בבית חולים וולפסון.

חקירת המקרה הוטלה על מחלק המשפחה של מרחב איילון. במהלך החקירה הרגישה הוצפו הנסיבות הקשות של התקיפה והאונס, כאשר במהלכו ניסתה הקורבן להיאבק בחשוד ולהימלט ממנו, אולם פעם אחר פעם הוא תפס אותה, גרר אותה על הרצפה, חבט את ראשה אל הרצפה ואיים על חייה אם לא תשתוק.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ואתמול (יום א') הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית משפט השלום בתל אביב ובקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

במשטרה אומרים כי "עירנות הציבור ודיווח למשטרה בזמן אמת הביאו למעצרו של החשוד במעשה" וציינו כי יתנו "מענה ויטפלו בכלל תלונות האונס ועבירות המין ותפעל בנחישות ולא לאות על מנת שמבצעי העבירות הקשות הללו יועמדו לדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות