יו"ר ההסתדרות: "למצוא מהר פתרון שיסדיר תשלום ימי הבידוד של העובדים"

ארנון בר-דוד קורא במכתב לראש הממשלה ולשר האוצר לפתור את הסוגייה בתוך 7 ימים: "מדובר בהפקרת ציבור העובדים לאובדן פרנסה, לא ייתכן שבמגיפה עולמית לא מטפלים בכך"
מעיין לביא |
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ארכיון. צילום: פלאש 90
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ארכיון. צילום: פלאש 90

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, העביר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר ישראל כץ, בדרישה למצוא פתרון מיידי בתוך שבעה ימים, להסדרת התשלום לעובדים שנדרשו להיכנס לבידוד, בשל מגיפת הקורונה, ובכך להיעדר ממקום עבודתם.

"על פי פסיקת בג"ץ, החל מה-29 באוקטובר 2020, לא קיים כל הסדר בנוגע לתשלום ימי הבידוד של העובדים במשק הישראלי", כתב יו"ר ההסתדרות לראש הממשלה ולשר האוצר. "מדובר בהפקרת ציבור העובדים לאובדן פרנסה בגין ימי הבידוד. לא ייתכן שבמהלכה של מגיפה עולמית, נותר ציבור העובדים ללא פתרון לסוגיה כה אקוטית".

"בהיעדר הסדרה", כתב עוד בר-דוד, "ההסתדרות שומרת על זכותה לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה. לא אתן יד להפקרתם ולפגיעה בשכרם של כלל העובדים השכירים במדינת ישראל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות