אישום: ביצע עבירות מין בילדות בשכונת גילה בירושלים

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד שוהה בלתי חוקי ולפיו ביצע מעשים מגונים בבנות 8-12 ואף שדד אחת מהן. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו
דניאל בן חמו |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי אשר ביצע, לפני כשבועיים, מעשים מגונים בילדות בנות 8-12 בשכונת גילה בירושלים ואף שדד אחת מהן. הפרקליטות מבקשים מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, הנאשם הציג לילדות מצג לפיו אינו יודע לקרוא עברית, והוא זקוק לסיוען באיתור כתובתו של אדם שמתגורר בשכונת גילה בירושלים, והכל במטרה להוביל אותן למקום מבודד, שם היה נוגע בהן, מנשק אותן ומבצע את עבירות המין תוך כדי שימוש בכוח.

באחד המקרים ניסתה אחת הקטינות להתקשר לאימה ומשהבחין בכך הנאשם, נטל את הטלפון בכוח מידה. כשניסתה לעזוב את המקום, דחף אותה הנאשם וחשף את עצמו בפניה, תוך כדי כך הצליחה לבסוף המתלוננת לברוח מהמקום.

באחד המקרים הוא שדד את הטלפון של ילדה כבת 9, זאת לאחר הגיעה לירושלים וראה את הילדה שצעדה מהמכולת השכונתית חזרה לביתה והגיעה עד כניסת הבניין. משהבחין הנאשם בה הוא הציג בפניה מצג שווא לפיו אינו יודע לקרוא עברית, והוא זקוק לסיוע באיתור כתובתו של אדם בשם משה, המתגורר בקרבת מקום, והכל במטרה להוביל את הילדה למקום מבודד על מנת לבצע בה מעשים מגונים.

בהמשך לכך, התקרב הנאשם אל הילדה הניח את ידו על צווארה ונישק אותה בראשה, הנאשם הורה לה לבוא ולהקריא לו את הרשום על שלט שבכניסה סמוכה, והיא עשתה כבקשתו. או אז, אמר לה הנאשם "כנסי, כנסי" ודחף אותה בכוח אל תוך כניסת בניין הסמוכה לכניסה לבניין מגוריה.

בתגובה לכך, נטען בכתב האישום, ניסתה הילדה להיחלץ מן הנאשם ולברוח מן המקום, אך הוא חיבק אותה כדי ובתגובה היא צעקה לעזרה, וביקשה מהנאשם שיעזוב אותה, אך הנאשם לא נענה לבקשתה. בהמשך היא ניסתה להתקשר לאימה באמצעות טלפון שהחזיקה בידה, אך הוא לקח אותו בכוח מידיה וברח, לא לפני שהוריד את תחתוניו מולה.

בפרקליטות ציינו כי לנאשם 6 הרשעות קודמות בריבוי מקרים של עבירות רכוש לרבות שוד, ושהייה בלתי חוקית בגינה נגזר עליו בין היתר עונש מאסר על תנאי בר הפעלה. עוד נטען, כי בידי הפרקליטות ראיות לכאורה להוכחת המיוחס למשיב, ביניהן הודאתו החלקית, תיעוד וידאו ממקום ביצוע העבירה, ראיות פורנזיות, חקירות ילדים, וזיהוי על ידי אחד השכנים.

"העבירות המיוחסות לו ונסיבות ביצוען מקימות נגדו עילת מעצר של מסוכנות לביטחונו של אדם ולביטחון הציבור", נכתב בבקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו. "נוכח האמור לעיל, בהתחשב במסוכנות הממשית הנשקפת מן המשיב לביטחון הציבור, ובהיותו של המשיב שוהה בלתי חוקי, אין כל חלופה שיכולה לסיכון בעניינו ולפיכך מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות