החשוד בהצתה נתפס במקלחת

בן 39 נעצר בחשד שגרם נזק לרכבים. אחד המקרים המיוחסים לו הוא אירוע של הצתת רכב בזכרון יעקב. השוטרים לא הצליחו למצוא אותו, אז הם באו אליו בערב שבת כשהיה במקלחת
ציון חן |
משוא פנים של השופט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

הצתת רכב בזכרון יעקב, היתה לדברי המשטרה, האירוע השני ביומיים לו אחראי תושב פרדס חנה בן 39. שוטרי היל"פ (יחידה ללחימה בפשיעה) של מרחב מנשה במחוז חוף עצרו אותו במקלחת לאחר שניסו לאתר אותו ולא הצליחו.

לדברי המשטרה, לפני שבוע וחצי הוא תקף אדם וגרם נזק לרכב, ולמחרת הצית לרכב לאחר בזכרון יעקב. בנוסף, כך עולה מהחקירה כי האנשים שרכבם ניזוק והחשוד מכירים ביניהם, וכן לא מדובר בתקיפות מקריות.

המשטרה חיפשה אחר הבחור מספר פעמים אך לא הצליחה למצוא אותו. לכן, סברו החוקרים כי הדרך היעילה למצוא אותו היא בערב שבת בביתו. ואכן, בערב שבת הגיעו השוטרים לביתו ותפסו אותו במקלחת. הם הוציאו אותו רטוב ועצרו אותו. בביהמ"ש טען העצור כי פגעו בצנעת הפרט שלו כשהוציאו אותו מהמקלחת בדחיפות.

"עיינתי בתיק החקירה עיין היטב", אמרה שופטת המעצרים בחיפה, תמי לוי-יטח, "באשר לנסיבות מעצרו, לרבות התנהגות העצור, לא שוכנעתי שלא היתה לו תרומה לאופן שבו בוצע המעצר". בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים.

________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת תמי לוי-יטח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות