מי שרף את האופנוע של הפקח העירוני?

האם סכסוך על רקע דוחות הוביל 3 חשודים להצית את רכבו של פקח בשיטור העירוני? במשטרה עצרו חשודים במעשה, בהם עובד עיריית בני ברק שלפי החשד סיפק לחבריו את כתובתו של הקורבן
אייל חן |
מעצר. ארכיון

שלושה חשודים נעצרו בהצתת אופנוע של השיטור העירוני לפני שלושה חודשים: תושב פרדס כץ, בעל פיצוציה ועובד עיריית בני ברק שלפי החשד סיפק לשניים את כתובתו של הפקח. בית המשפט האריך את מעצרם, הם מכחישים את מעורבותם באירוע.

העצורים הם שי הררי, 40, מבני ברק, דוד מלוקניאן, 29 מרמת גן ודניאל שריפוב, 19 מתל אביב. המקרה אירע לפני כשלושה חודשים, ב-3 באוגוסט, אז קיבלה המשטרה דיווח על הצתת אופנוע שחנה בראשון לציון, סמוך למקום מגוריו של פקח בשיטוח העירוני.

הראשון שנעצר היה הררי, המוכר למשטרה מעבירות שונות של סחיטה וסמים. בשבוע שעבר נעצר והובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב. סנגורו הכחיש את המיוחס לו וטען לשיהוי בחקירת המשטרה. מעצרו הוארך במספר ימים.

זמן קצר לאחר מעצרו של הררי נעצרו שני חשודים נוספים במעורבות באירוע ההצתה. על פי החשד במשטרה השלושה שיתפו פעולה כדי להצית את האופנוע. עוד עלה בחקירה כי למלקוניאן, בעל פיצוציה המוכר גם הוא למשטרה, יש סכסוך עם הפקח על רקע דוחות שרשם לו בעבר.

העצור השלישי, עובד בעיריית בני ברק, חשוד כי ניצל את תפקידו כדי לספק לשניים האחרים את כתובתו של הפקח בראשון לציון.

סנגורו של עובד העירייה, עו"ד לירן זילברמן, אמר בדיון כי על רקע סכסוך בין השניים, התלונן העובד נגד הפקח בעירייה. תלונה שלדבריו נמצאה מוצדקת.

רשימת עורכי דין בישראל
עו"ד לירן זילברמן. מרשו התלונן נגד הפקח

בית המשפט האריך את מעצרם של שני החשודים הנוספים. "אין המדובר רק במניע כפי שניסו להראות הסנגורים", כתבה השופטת ענת יהב בהחלטתה, אלא במעשים ממש שבוצעו על רקע הטלת דוחות על ידי אותו פקח שהרכב המנועי שלו הוצת".

____________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות