מתן שיינר, עבריין חיפאי מוכר, נעצר שוב. הפעם בחשד שירה על רכב שחתך אותו במנהרות הכרמל בחיפה

מתן שיינר, עבריין חיפאי מוכר, נעצר שוב. הפעם בחשד שירה על רכב שחתך אותו במנהרות הכרמל. לפני כחצי שנה נעצר לאחר שאיים בסכין על שכן בעקבות ריב על חניה
מיון חן |
מעצר. ארכיון

אחת לכמה חודשים מגיע אל אולם המעצרים בחיפה העבריין מתן שיינר (24). בגילו הצעיר הוא צבר לחובתו עבר פלילי מכביד בעבירות אלימות, איומים וסמים. עכשיו הוא "עלה מדרגה", ונעצר בחשד לירי שביצע השבוע על רכב שלטענתו חתך את הרכב בו הוא נסע עם אמו ובת זוגתו.

מחקירת המשטרה עולה כי שיינר ירה אל עבר הרכב וגרם לנזק בשמשת הרכב, שלמרבה המזל לא התנפצה על נוסעיה. שיינר וחברתו סיפרו לחוקרים כי הרכב רשום על שם בת-הזוג, אך מי שנהגה בו באותה הנסיעה היתה אמו של שיינר, בשעה שהוא ישב לצידה והחברה ישבה מאחור.

מהחקירה עלה כי רכב "חתך" אותם בנסיעה במנהרות הכרמל, ובת הזוג התעצבנה והשליכה על הרכב מצית. היא נחקרה, אך שוחררה בתחנת המשטרה למעצר בית של שלושה ימים ותנאים מגבילים נוספים.

שיינר לעומת זאת נעצר בשל טענת המשטרה כי הוא ביצע ירי אל עבר הרכב, ומעצרו הוארך. מדובר במי שהוא "לקוח חוזר" באולמות בית המשפט, ורק במרץ השנה הוא כבר היה עצור. זאת לאחר שאיים באמצעות סכין על אדם איתו היה לו סכסוך על מקום החניה בבניין מגוריו של אמו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות