אישום: הגנב הוותיק פרץ למעונות הסטודנטים בירושלים

"פגע רע", מכנים במשטרה ירושלמי בן 45 שמתפרנס מפריצות, בעיקר לשכנים שלו. מהרגע שהוא יוצא מהבית הוא בודק לאן אפשר להיכנס. עכשיו, לפי האישום נגדו – גם סטודנטים נפגעו ממנו
ציון חן |
פורץ, אילוסטרציה

בלשי מרחב מוריה בירושלים ידעו שללכת ולעשות עיקוב על "לקוח חוזר" שלהם מתחום הפריצות לבתים, זה "באנקר" בטוח של מעצר, והם לא טעו. מרגע צאתו את הבית, הוא יוצא לרוטינת ביקורים בין שכניו, במטרה לפרוץ לבתיהם.

הפורץ גר ברחוב בוליביה ועם צאתו מבניין מגוריו, הוא מחטט בתיבות הדואר של כל שכניו שבבניין הסמוך. לאחר סיבוב שהוא עושה בקומות, הוא פונה לגוואטמלה, הרחוב. שם הוא "מבקר" בארבעה בניינים שונים, במטרה למצוא לו פריצה קלה ונוחה. רק בבניין החמישי הוא מוצא את מבוקשו, ופרץ לדירה בקומה הרביעית של מעונות הסטודנטים שברחוב.

"העצור ניצל את העובדה שדלת הדירה היתה סגורה, אך לא נעולה", סיפר גורם במשטרה, "הוא לחץ על ידית הדלת, פתח אותה לרווחה, ונכנס לתוך הדירה בשעה שישן בה סטודנט בחדרו, בביתו מבצרו של אדם בו הוא אמור לחוש בטוח יותר מכול".

הפורץ נכנס לחדרו של אחד הדיירים, שלא היה בבית באותה העת, וגנב ממנו אלף שקל במטבעות, 1,200 שקלים במזומן, וכרטיס אשראי. מייד לאחר מכן, מיהר לחנות ברחוב אורוגוואי הסמוך, ופרט שם 500 מטבעות לשטרות. יחד עם זאת, הוא לא הצליח למשוך כספים בכרטיס האשראי שגנב.

"התנהלותו מראה כי הוא מנוסה בתחום הרכוש, תוך שהוא פועל בניחותא, לאורך זמן רב ובשיטה קבועה", אומרים במשטרה, "הוא נכנס בנין אחר בנין, בניסיון לאתר דירות להתפרץ אליהן בקלות יחסית. אל הסטודנטים הוא פרץ בתעוזה רבה ובשיטתיות". במשטרה מתארים את מסעו כ"חובק העולם", על פי שמות הרחובות שבהם טייל.

נגד הפורץ אשר לדברי המשטרה "מבצע עבירות רכוש פליליות ללא הפסקה", הוגש עתה כתב אישום עם בקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים. "כל עת שבה הוא משוחרר, הוא מהווה 'פגע רע', אשר פוגע בציבור וברכושו. מאסרים ארוכים ועל תנאי לא מרתיעים אותו כלל והוא שב ומבצע עבירות פליליות", טוענים במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות