מנכ"לית שותפות מגן ישראלית: "מובילים שינוי מדיניות למען הלומי קרב"

עו"ד רוני ססובר נפגשה עם יו"ר ועדת המשנה לטיפול בנפגעי פוסט טראומה כדי לדון על אפשרויות חקיקה שאפשר לבצע כדי לסייע להם: "התופעה רחבה ולא מטופלת כראוי"
דניאל בן חמו |
המפקדים התרשלו. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

המאבק של הלומי קרב ונפגעי פוסט טראומה לא יורד מסדר היום הציבורי, וכעת הנושא נמצא גם על סדר יומה של הכנסת. עו"ד רוני ססובר, מנכל"ית עמותת "שותפות מגן ישראלית", נפגשה עם יו"ר ועדת המשנה לעניין הטיפול והסיוע לנפגעי הלם קרב, ח"כ אופיר סופר (ימינה), בלשכתו בכנסת כדי לדון על אפשרויות חקיקה ושינויי מדיניות מעשיים שאפשר לבצע כדי להשפיע בצורה מהותית על חייהם של פצועי פוסט טראומה, הלם קרב.

"הטיפול בנפגעי פוסט טראומה מחזק את הביטחון הלאומי ואת החברה הישראלית,, אמר ח"כ סופר, "התופעה רחבה ולא מטופלת כראוי ולכן הנושא עולה שוב ושוב לסדר היום הישראלי בין אם בסדרות טלוויזיה ובין אם בכתבות בעיתונות. אני ממשיך לעבוד קשה מאוד אל מול כל הגורמים הרלוונטיים: אגף השיקום, ארגון נכי צה״ל, העמותות ומשרד הביטחון עצמו על מנת להביא להישגים".

עוד הוסיף: "שמחתי להיפגש עם אנשי עמותת 'שותפות מגן ישראלית' שעושים עבודה חשובה ומעלים לסדר היום את חשיבות הטיפול בנפגעי הפוסט טראומה ופועלים לשינוי מדיניות. בפגישה התבשרתי על כוונת העמותה להקים מרכז מידע למען אותם נפגעי פוסט טראומה- היוזמה חשובה ומבורכת.״

"פציעה של הלומי הקרב ונפגעי פוסט טראומה היא פציעה לכל דבר ולא מחלת נפש", אמרה עו"ד ססובר, "צריך לשנות את ההתייחסות אליה. אנחנו כאן ליצור שינוי ולעלות את המודעות בחברה הישראלית לכך שיש להתייחס לאותם נפגעים כשווים לכל פצועי מלחמות ישראל ופעולות הטרור. אני רוצה להודות לח"כ אופיר סופר שהקים וועדה כה חשובה ואיתנה לסיוע עבור אותם נפגעים פוסט-טראומתיים ומקווה שהיא גם תביא עמה חקיקה צודקת בהקדם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות