השלל של ההומלס מהפריצה: קונדומים וסיגריות

פעמיים בחודש אחרון פרץ מכור לסמים וחסר בית מאילת לאותה חנות מכולת בעיר, כך לפי כתב האישום נגדו. בפעם השנייה הוא נתפס גונב סיגריות וקונדומים. גורם במשטרה: "אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק"
ציון חן |
ארגזים מלאים בפקטים. אילוסטרציה

על פי רוב ניתן לחשוב שאם חסר בית יפרוץ לחנות מכולת, זה יהיה לצורך גניבת מוצרי מזון ומחיה בסיסיים. אבל כל אחד וסדר העדיפויות שלו, כי הומלס אחד מאילת נעצר לאחר שנצפה במצלמות האבטחה פורץ למקום. אבל השלל שלו לא היו מוצרי מזון, אלא קונדומים.

חסר הבית, מכור לסמים בן 46 מאילת, סימן חנות סופר במרכז 'לב שחמון' בעיר כמטרה המועדפת עליו לפריצות. לפני שלושה שבועות הוא כבר נעצר וכתב אישום הוגש כנגדו על פריצה לחנות המכולת, וכעת הוא פרץ אליה שוב.

"העצור פתח את דלתות הזכוכית בכוח וגרם להן נזק בסך של מאות שקלים", מספר גורם במשטרה, "בשני המקרים הוא פרץ לעסק בשעה ארבע לפנות בוקר. הפעם הוא לקח שקית ואסף לתוכה פקטים של סיגריות, אמצעי מניעה, קופת צדקה וחטיפים. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק".

מאז שוחרר בפעם הקודמת, לא התייצב הפורץ לשלוש פגישות שנקבעו לו עם שירות המבחן. על כן, מבקשת עתה המשטרה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. "אנו מדברים על אדם שהוכיח את המסוכנות שלו כלפי רכוש, והוכיח שאמון ביהמ"ש בו והקרדיט שרצה לתת לו – שווה לקליפת השום", אמרו במשטרה.

בית משפט השלום באילת קיבל את בקשת המשטרה, והותיר את הפורץ במעצר עד להחלטה אחרת בעניינו, לטובת הציבור, ובעיקר לטובת המכולת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות