חשד: פושט הרגל רשם תחנת מוניות על שם אימו

תושב באר שבע, הנמצא בהליך של חדלות פירעון, רשם על שם אימו תחנת מוניות, 20 מוניות פעילות ומספר דירות. הוא נעצר על ידי רשות המסים בחשד להלבנת הון
ציון חן |
משוא פנים של השופט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

ברשות המיסים לא הבינו כיצד מי שנחשב פושט רגל מחזיק ברשותו רכב יוקרה ונכסים רבים. חקירה סמויה העלתה שהוא מחזיק בעיסוקים רבים, אך הם אינם על שמו, בניגוד לחוק. כך עלה כי הוא מקבל מדי חודש דמי שכירות ממספר דירות בבאר שבע וכן כספים עבור השכרת מוניות. להגנתו טען כי הוא רק גובה את הכספים עבור אימו.

רשויות המס והמשטרה אשר חקרו יחד את הפרשיה, הספיקו אף לגבות עדות מהאם בטרם נפטרה לפני כחודש. "היא מסרה גרסה שכל בר דעת יכול להבין שמה שהיא מוסרת, הוא לא הגיוני", אמר גורם במשטרה.

החוקרים טוענים כי הם הצליחו לקשור את האיש להעלמות כספים בהיקף של כשישה מיליוני שקלים שהושקעו בדירות ובמוניות. לדברי המשטרה, בדיקת נכסי הוריו של האיש ביחס ליכולות הכלכליות שלהם, מחלישות מאוד את טענתו כי מדובר ברכוש שההורים צברו במהלך חייהם.

לפני מספר שנים כבר נחקר חשוד זה בחשד לביצוע עבירות כלכליות דומות, אך באופן מפתיע הוא פתח אז בהליך של פשיטת רגל. רכב היוקרה שבו הוא נוהג הוא שמשך את תשומת ליבם של החוקרים שהחליטו להעמיק את הבדיקה בעניינו.

שוטרים וחוקרי רשות המיסים פשטו על ביתו של החשוד בשכונה א' בעיר ואספו ראיות וחומרים לטובת החקירה. "פעולות החקירה הנדרשות מצדיקות את המשך החזקתו של האיש במעצר", קבע שופט המעצרים בבאר שבע רון סולקין, והאריך את מעצרו בארבעה ימים.

_________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט רון סולקין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות