אישום: אחרי ההכנה לצה"ל סיפק לחניכים מריחואנה

מדריך לשעבר בקורס ההכנה לצה"ל "אחרי", שמר על קשריו עם חניכיו לשעבר ומכר להם קנאביס שגידל בחצר ביתו במושב. המשטרה: "חוששים שימשיך בסחר הסמים"
ציון חן |
גראס ביתי. ארכיון

צעיר בן 23 מהמושב חוסן הסמוך למעלות נעצר לאחר שהמשטרה הצליחה לעלות על היותו סוחר בקנאביס משלושה שתילים שגידל בחדר ביתו. הלקוחות שלו היו חניכיו לשעבר בקורס ההכנה לצה"ל הנקרא "אחרי".

במסגרת חקירת הפרשיה, הצליחו במשטרה לקשור את הצעיר לשמונה מקרים בהם מכר ללקוחות שונים מריחואנה. זאת כפי שעולה מהודאתו, הודאת הלקוחות ושיחות הטלפון לעסקאות שנשמרו במכשיר הטלפון שלו.

"התכתבויות רבות בתוכנת הוואטסאפ מלמדות על עיסוק בסחר בסמים", מספרים במשטרה, "הלקוחות מסרו על זהותו עדות מפורטת, אותו הם מכירים היטב מבית הספר ומתנועת 'אחרי'. הוא נהג למסור להם את הסמים בביתו, ולא אחת השתמשו יחד בסמים. החשש הוא כי סוחר סמים ימשיך בעיסוקו, שכן אין מניעה לסחור בסמים בקלות בכל שעה, ובכל מקום, באמצעים טכנולוגיים פשוטים יחסית שהם כה נפוצים בימינו".

נגד הצעיר הוגש כעת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בעכו, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות