ניסה לעקוף רוכבי אופניים חשמליים והותקף

חבורה של רוכבי אופניים חשמליים זעמה על נהג שהצליח לעקוף אותם למרות שחסמה לו את נתיב התנועה, הוא הוכה באלה ורכבו ניזוק. כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד אחד המעורבים
ציון חן |
אילוסטרציה

נהג תמים שנסע ברחובות אשקלון, נחסם בכביש על ידי חבורת רוכבי אופניים חשמליים שרכבו באופן כזה שהם חוסמים את נתיב הנסיעה לרכבים שאחריהם. נהג אחד שהצליח לעקוף אותם, שילם על זה מחיר כואב.

כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים של רוכב אופניים חשמליים, אשקלוני בן 38 הוגש לבית משפט השלום באשקלון, לאחר שתקף באמצעות אלה, נהג שהעז לעקוף אותו.

מפרטי האירוע עולה כי התוקף נסע יחד עם חברים שרכבו איתו, כולם על אופניים חשמליים. הרוכבים חסמו את נתיב הנסיעה ברחוב בר-כוכבא באשקלון וכשהגיעו לרחוב דרום-אפריקה, הצליח נהג שעמד מאחוריהם לעקוף אותם. העקיפה הכעיסה את אחד מהרוכבים שהחל לרדוף אחריו.

"בשלב זה", סיפר גורם במשטרה, "נצמד הרוכב לרכבו של הנהג, שלף אלה בה היה מצויד מבעוד מועד, והחל להכות ברכבו של הנהג ובמראת הרכב עד שנשברה. בעת שחלון הרכב היה פתוח, הכה הרוכב את הנהג עם האלה בכתפו".

הנהג שנפצע ונזקק לטיפול רפואי לאחר שנגרמה לו חבלה בעצם הבריח, התלונן במשטרה שאיתרה את הרוכב המוכר לה מעבירות קודמות. לפי המשטרה מדובר בעבריין עם עבר דומה של אלימות וגרימת חבלה. מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות