חשד: נערות בנות 17 הובאו למסיבה במגדל יוקרה תל אביבי וסוממו ב- MDMA

יזם הייטק יהודי-אמריקאי שעלה לישראל לפני מספר שנים, נעצר בחשד שהשקה נערות בנות 17 שהתארחו בביתו במגדל יוקרה בת"א, במשקה בסם. להגנתו טען: "הן הגיעו אלי כשהן כבר מסוממות"
ציון חן |
וודקה, אילוסטרציה

מסיבה קטנה שהתקיימה בביתו של יזם הייטק יהודי אמריקאי, בן 31, המתגורר באחת מהקומות הגבוהות של 'מגדל מאייר' שברחוב רוטשילד בתל אביב, הובילה למעצרו. זאת, בחשד שהשקה באלכוהול מהול ב- MDMA, שלוש נערות בנות 17 שהובאו לביתו ע"י אחד השכנים, עימו הוא מיודד. בחקירתו הכחיש היזם את המיוחס לו וטען כי לכל היותר "הבנות הגיעו לביתי כשהן היו כבר מסוממות".

מתיק חקירת האירוע עולה כי הנערות לא חשו בטוב לאחר שעזבו את המסיבה, סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר. אחת מהן ניגשה לבית החולים ובבדיקות שנעשתה לה, נמצאו שרידי MDMA בדמה.

לדברי סנגורו של היזם, הן התקשרו אליו על מנת להגיע עמו להסדר לאחר שהבינו כי מדובר באדם אמיד. לאחר שסירב, הן התלוננו במשטרה. "במהלך השהות בדירה שתו הנוכחים מהאלכוהול שהביא החבר, בעוד שהיזם היה עסוק בעסקיו מעבר לים", טען הסנגור בבית המשפט.

"אינני יכולה לשלול את טענות הסניגור, אולם מאידך, אינני יכולה להתעלם מהתלונות שקיימות בפני ומהראיות בתיק", קבעה שופטת המעצרים בתל אביב ענת יהב, והאריכה את מעצרו של היזם בארבעה ימים.

היזם שערער על הארכת מעצרו לבית המשפט המחוזי, נדחה. השופטת מעין בן ארי כתבה בהחלטתה להותיר את החשוד במעצר כי "היחידה החוקרת לא קפאה על שמריה, אלא קידמה את החקירה ואינני רואה שנפלה שגגה בהחלטת השופטת יהב".
____________________________________________
לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות