חשד: הסב ביצע מעשי סדום בשתי נכדות

תושב גבעת שמואל נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בשתיים מנכדותיו. במשטרה טוענים "זה קצה הקרחון" ומחפשים אחר קורבנות נוספים. בית המשפט האריך את מעצרו ב-5 ימים: "קיים חשד סביר לביצוע העבירות"
ציון חן |
אילוסטרציה

בחודשיים האחרונים מתקיימת בתחנת משטרת מסובים חקירה מסועפת הנוגעת לחשדות חמורים של ביצוע עבירות מין מצידו של תושבת גבעת שמואל, 71, בשתיים מנכדותיו. הוא נעצר בחשד לביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בשתיים ומעצרו הוארך ב-5 ימים.

"מה שגילינו זה רק קצה הקרחון", אומר גורם במשטרה, "יכול להיות שיש עוד קורבנות מחוץ למשפחה. מדובר בסב שתקף מינית את נכדותיו במספר פעמים. האירוע הראשון היה אומנם לפני שנה, אך לאחרונה נחשפו פרטים קשים, מזוויעים אפשר לומר, שבגינם הוא נעצר".

בחקירתו הודה הסב בחלק מהמיוחס לו, אך בבית המשפט טען שעשה כן מבלבול ולחץ חקירתי. "החוקרים", אמר בבית המשפט, "התחילו להעלות לי פרטים חדשים מתוך מה שהבנות אמרו, אבל השאלות בלבלו אותי לגמרי. רוב הסיכוי שאמרתי דברים שאני לא זכרתי. אמרתי אני לא זוכר. הלחץ הזה יכול להפעיל הרבה דברים שאני לא חושב עליהם".

"העצור קשר עצמו לעבירות המיוחסות לו והודה בחלקן", ציין סגן נשיא השלום בת"א, השופט ישי קורן בדיון בהארכת המעצר. "גם ללא הודאה זאת, קיימות ראיות נוספות שמבססות חשד סביר לביצוע העבירות".

___________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט ישי קורן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות