אישום: תקפו מפגינים שמחו נגד שלטון נתניהו

מספר כתבי אישום הוגשו לבתי המשפט נגד כמה מעורבים שתקפו משתתפים בהפגנות שהתקיימו ברחבי הארץ נגד ראש הממשלה במהלך החודשים האחרונים
אייל חן |
הפגנה בבלפור (ארכיון). צילום: אוליביה פיטוסי

בימים האחרונים הוגשו מספר כתבי אישום נגד מספר נאשמים שתקפו מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, באחד המקרים נגד תושב ר"ג, בן 34, נאשם כי ריסס גז פלפל לעבר משתתפי מחאה בצומת אלוף שדה ובמקרה אחר גבר נאשם כי תקף מפגינה ברחוב בלפור ליד מעון ראש הממשלה.

במקרה אחד הוגש לבית משפט השלום בת״א, כתב אישום נגד בן 34 מר״ג, שריסס גז פלפל לעבר משתתפי מחאה בצומת אלוף שדה ברמת גן. על פי כתב האישום, לפני כשלושה חודשים, הנאשם נסע ברכב, חלף על פני משתתפי המחאה וריסס לעברם גז פלפל. גז הפלפל פגע פיזית במפגינים. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה מאומצת, אשר הובילה לאיתור זהותו של הנאשם ולמעצרו, שעות ספורות לאחר האירוע.

עם השלמת החקירה שנוהלה במרחב דן של המשטרה, הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בת״א, באמצעות יחידת תביעות ת״א של חטיבת התביעות במשטרה.

כתב אישום זה מצטרף לשורה של כתבי אישום שהוגשו לאחרונה על ידי המשטרה, נגד נאשמים אשר נהגו באלימות כלפי מפגינים ברחבי הארץ, בין השאר לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב גבעת שמואל בן 62, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש, לאחר שמשך כיסא עליו עמדה מפגינה בהפגנה בעת שרצתה לצלם וגרם לנפילתה ממנו ופציעתה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות