צפו: מבצע לאיתור אמל"ח במזרח ירושלים

פשיטה על מחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים הניב שלל דל ביותר נוכח היקפי הנשק האמיתיים במקום – רק חמישה כלי נשק נמצאו על ידי כוחות משמר הגבול
ציון חן |
הפשיטה על שועפט. צילום: משטרת ישראל

במסגרת מבצע רחב היקף לאיתור אמל"ח פשטו כוחות של משמר הגבול והמשטרה הלילה על מחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים. המבצע הניב רק חמישה כלי נשק, אמצעי לחימה, תחמושת וחלקי נשק, ו-11 תושבים עוכבו לחקירה.

בתקופה האחרונה גבו אירועי ירי במחנה קורבנות ונפגעי ירי בין אם באירועי שמחות או בעבירות פליליות. לאחר חודשים של איסוף מודיעיני פשטו כ- 150 שוטרים, בלשים, לוחמי ומסתערבי מג"ב ושבעה כלבני משטרה בסיוע היחידה האווירית של משטרת ישראל לאחד המבצעים הגדולים שבוצעו במזרח ירושלים בתקופה האחרונה. במסגרת הפעילות פשטו הכוחות על 13 יעדים במחנה הפליטים שועפט.

מטרת איתור כלי הנשק ותפיסתם הצליחה באופן חלקי, ונתפסו חמישה כלי נשק מסוג M-16, שני אקדחים, ושני נשקים מסוג קרלו. עוד נמצאו עשרות מחסניות של כלי נשק שונים, תחמושת, חלקי נשקים, אפודים קרמים וציוד צבאי נוסף. במסגרת המבצע נעצרו 11 מתושבי מחנה הפליטים בשנות ה- 20 לחייהם בחשד לעבירות החזקה וסחר בנשק ואמצעי לחימה ועבירות נוספות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות