קיבלה צו הרחקה לחבר – אך חזרה להתגורר עמו

בו ביום בו הטיל ביהמ"ש צו הרחקה על בחור מחברתו בעקבות אלימות כלפיה, הוא הגיעה לביתה – בהסכמתה. שבועיים אחרי הוא כבר חזר לאיים על חייה ונעצר שוב
ציון חן |
הפיץ עליה כי היא עוסקת בזנות. אילוסטרציה shuterstock
אילוסטרציה shuterstock

צעירה מאשדוד שהתלוננה במשטרה על אלימות ואיומים מצידו של החבר שלה בן ה-30, הובילה למעצרו לאחר שכבר ניתן בעניינו צו הרחקה. החבר נעצר שבועיים לאחר שבית המשפט אסר עליו להתקרב אליה למשך חודש. כדי להבטיח את הרחקתו הוא אף חתם על התחייבות עצמית של 5,000 שקלים, הפקיד 1,500 שקלים במזומן להבטחת התחייבותו, ואימו גם חתמה על ערבות בגובה 4,000 שקלים.

אולם, מיד לאחר צאתם מביהמ"ש השניים שבו להתגורר יחד בהסכמתה המלאה של החברה, על אף שמדובר היה בהפרת הצו. החשוד הגיע לבית החברה ביחד עם אימו והשלושה דנו בבעיות הזוג וניסו לגשר על המחלוקות ביניהם. שבועיים התגוררו יחד עד שהחשוד שב לאיים על חברתו.

בתלונה שהגישה נגדו למשטרה, הציגה הצעירה הודעות ווטסאפ שקיבלה מהחבר לאחר ריב ביניהם במסגרתו הוא הטיח בה כי הוא חושד שהיא בוגדת בו. "עוד פעם את תגעי לי בדברים, זה הדבר האחרון שתעשי", איים החבר, "ואין בעיה, אני אזיין אותך ואותו עוד היום. את תראי".

"האמירות האלה הן לא איומים ברף הגבוה", טענה באת כוחו של החשוד בבית המשפט, "יש שפה וסלנג של חבר'ה צעירים שמדברים, וזה חלק מהדיבורים, וצריך לקחת את זה בפרופורציה".

"בשים לב לדברים, קיים יסוד סביר לחשש שהעצור יסכן את בטחונו של הציבור ושל הבחורה בפרט", טענה המשטרה מנגד, "נגד העצור קמה חזקת מסוכנות, שכן מדובר בעבירת אלימות במשפחה".

בית המשפט קיבל את עמדת המשטרה, והותיר את החשוד במעצר. בימים הקרובים תיבדק האפשרות לשחררו למעצר בית מלא, עד לתום ההליכים נגדו, בבית אמו בנוף הגליל, הרחק מאשדוד ומהבחורה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות