הקורבן יודע מי תקף אותו, אך לא את הסיבה

תושב טייבה שהותקף באכזריות הצליח להוביל את חוקי ימ"ר מרכז לשניים מהתוקפים. אולם הסיבה לפגיעה בו נותרה חידה, כמו גם זהותו של חשוד נוסף
ציון חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

במשטרת מחוז המרכז, של ניצב עמי אשד, לא מצליחים להתמודד עם הפשיעה הגואה בגזרה עליהם הם אחראים, ובפרט לא בזו שבמגזר הערבי. צעיר תושב טייבה שהותקף והוכה הצליח להוביל את החוקרים למעצרם של שניים מתוך שלושת התוקפים. זאת, בשעה שעדי ראיה רבים אחרים חששו לשתף פעולה עם המשטרה שכינתה את סירובם "בשל פחד תהומי מהתוקפים". יחד עם זאת, גם שוטרי ימ"ר מרכז לא הצליחו להבין את הרקע לתקיפה ואת זהותו של התוקף השלישי.

אירוע התקיפה הסתיים בכתב אישום נגד שניים מתוך שלושה תוקפים. במהלך האירוע ספג הקורבן עשרות רבות של אגרופים, בעיטות וחבטות אכזריות לכל חלקי גופו משלושת תוקפיו שעשו זאת גם באמצעות חפצים שעשו בהם שימוש וגם כשהיה הקורבן שרוע על הקרקע.

מפרטי החקירה עולה כי בשעה שהקורבן ישב עם חבר בתחנת דלק בטייבה, הבחין בו אחד התוקפים, וקרא לשני חבריו שיגיעו מיד למקום על מנת לנקום בו. אולם הרקע לנקמה לא ברור, גם לא לחוקרי הימ"ר.

אחד מהתוקפים, כבן 30, הגיח מאחורי הקורבן וקרא לו בשמו, כך עולה מפרטי החקירה. "הקורבן הסב את ראשו לאחור", סיפר גורם בחקירה, "עוד לא הספיק להבין מה קורה סביבו ומי פנה אליו, ומיד חטף מהתוקף שהחזיק חפץ בידו, לא פחות מ-11 מכות אגרוף לפניו".

הקורבן נפל לקרקע, אך התוקף המשיך לחבוט בו ולבעוט בו, ודמו של הקורבן אף אותר על נעליו של התוקף. אז הצטרפו אל התוקף חברו בן 24 ותוקף שלישי שלא זוהה, אך תואר כמי שנעזר בקב הליכה. קב ההליכה שימש אותו כדי להכות את קורבנו, כך על פי העדויות.

רק לאחר שמספר עוברי אורח הבחינו במתרחש והתקרבו למקום, נכנסו השלושה לרכבם ונמלטו מהמקום. "גרסאותיהם של העצורים אינם מתיישבים עם השכל הישר ושקריהם לא מתיישבים עם חומרי החקירה והסרטונים המתעדים את הגעתם למקום, ואת התקיפה עצמה", אמרו במשטרה על השניים שמעצרם הוארך עד להחלטה אחרת בעניינם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות