צפו: בני ברק, מדינה בתוך מדינה?

מה קורה בצהריי היום בבני ברק המוגדרת כעיר אדומה? האם החנויות סגורות כמו במגזר החילוני או פתוחות כשם שנפתחו בה הלימודים? יצאנו לבדוק
לירי שביט |
אכיפת הגבלות הקורונה, ארכיון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יצאנו לבדוק איך נראים רחובות בני ברק, עיר המוגדרת אדומה, בצהריי היום. האם הסגר המורגש ברחבי הארץ ניכר גם כאן? או שמא נפרץ – כפי שהבטיחו מנהיגי הציבור החרדי?

ביקשנו לבדוק האם החנויות בבני ברק נותרו סגורות, כפי שהן בשאר חלקי הארץ, וגילינו שכאן, דווקא במקום בו התחלואה בקורונה גבוהה, הסגר הסתיים.

חנות הצעצועים הנחשקת פתוחה לילדים, שזה עתה חזרו מיום לימודים מלא, בניגוד לתלמידים בשאר חלקי הארץ שנותרו צמודים לזום גם היום. גם חנות הרהיטים פתוחה כבשגרה, ולא, לא מדובר בטייק אוויי. הרחובות הומים, השגרה חזרה לרחובות והסגר נפרץ.

גם חנות אופנת באגיר פתוחה, בכדי שתושבי העיר יוכלו להצטייד בחליפות לקראת אירוע חתונה כזה או אחר. אמרו החרדים לא מכבר, שלא יכבדו את הסגר כבר השבוע וכך זה נראה.

כשיש ראש ממשלה נאשם ושקוע בכתבי אישום, נסחט על ידי מפלגות חרדיות שמאיימות שלא לתת לו תמיכה, הוא לא יכול ולא יצליח לנהל כאן את משבר הקורונה לעולם. מנהיגי העולם לא יתקשרו והמשיח לא יטלפן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות