מתיחות בפארדיס: "כפר שלם יושב על חבית נפץ"

סכסוך בין שני פלגים בכפר הסמוך לזכרון יעקב, הסלים בעקבות הצתת רכבים ופוסטים מאיימים בפייסבוק. המשטרה עצרה שני מעורבים: "הם יכלו לגרום לפגיעה בבני אדם"
ציון חן |
פורידיס פרדיס פארדיס

במסגרת סכסוך בין שני פלגים של אותה משפחה בכפר פארדיס, הסמוך לזכרון יעקב, הוצתו מספר רכבים ופורסמו איומים ברשת החברתית פייסבוק. המשטרה עצרה שניים בחשד שפרסמו את הפוסטים והובילו להסלמה במתיחות: "ביצעו עבירות שמסכנות את שלום הציבור".

חמישה כלי רכב ומשאית הוצתו בשנה החולפת בכפר פארדיס במסגרת סכסוך בין חמולות. במסגרת הסכסוך, בין היתר, פורסמה תמונת אחת מנשות המשפחה עם תחת כיתוב ולפיו היא נותנת שירותי מין בתמורה למאתיים שקל. לטענת המשטרה, השניים שנעצרו הפיצו ברשתות החברתיות הודעות ומסרים שגרמו להסלמת המצב ומעצרם הוארך.

"העבירות שביצעו השניים מסכנות את שלום הציבור", אומרים במשטרה, "כפר שלם יושב על חבית נפץ, ואז הם ממשיכים במעשיהם". כמו כן במשטרה חושדים כי השניים הציתו רכבים שברשותם אך שלא בשימוש, על מנת "להסיט את האש" מהם.

במשטרה אומרים כי יש ברשותם ראיות למספר רב של שיחות ואיומים שביצעו השניים. "השניים פעלו כמכונה משומנת", אומר גורם במשטרה המעורב בחקירה, "הם פגעו בשמם הטוב של אנשים, והם גם יכלו במעשיהם לגרום לפגיעה בחיי אדם". בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים בפעם השנייה, בארבעה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות